Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavnet er på plads, og hvad så nu......

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - 

Jeg skal igang med min første hjemmeside og jeg brænder efter det. Jeg er rimelig god med computer, men har aldrig sat mig ind i webdesign før nu.

Jeg spørger derfor om råd til hvad/hvilket program jeg skal skaffe mig og lave designe min hjemmeside i. Som udgangspunkt skal det være rimelig overskueligt, og det skal give mig mulighed for både at sælge varer på hjemmesiden, samt holde en blog på siden. 

Lad mig høre nogle foreslag: 

Pfh, Tak.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 01:33

Tag et kig på wordpress. Det er rigtig nemt at gå til.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du bør kigge efter et system som du syntes er nemt at arbejde med for dig. Der findes rigtig mange og det kan skabe forvirring og mangle overblik.

Der er to systemer der trækker sig ud, det gør det nemmere for specielt nye indenfor web.

Joomla

Det er et kompleks system og du er godt i gang. Systemet kan være lidt svært at forstå i opstartet men er ikke et valg du vil fortryde.

Wordpress

Det er også et godt system og du er hurtigt i gang, igen kan strukturen være lidt bemærkelsesværdig i starten.

Du bør tænke på ved opstart at du skal have et responsice template på dit system (Mobil venligt)

Begge systemer har store hjælpe forums så der vil altid være hjælp at hente når du kører fast.

Personligt arbejder jeg i Joomla da jeg syntes det er nemt og behageligt at arbejde i.

Held og lykke med dit valg.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 08:37
Som Brian skriver så findes der to gode systemer, der kan gøre det forholdsvis hurtigt for dig at få en hjemmeside op at køre.

Hvis du har mod på det, så vil jeg anbefale at du prøver selv at installere og opsætte dem. På den måde kan du teste systemerne og finde ud af, hvilket fungerer bedst for dig. Der findes mange gode tutorials på nettet.

Der er en konstant debat om, hvilke systemer der er bedst og du får svar efter, hvem du spørger. :-) Du skal vælge det system, hvor du befinder dig godt i og som kan indfri dit hjemmesidebehov. Så er det ligegyldigt om det hedder Wordpress, Joomla, Drupal etc
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:16

Tak for jeres meldinger - jeg sidder nu og læser lidt om hver.

Dog, havde jeg bare og får stadig et indtryk af at Wordpress kun bruges til blogs? - er der også mulighed for, at oprette shop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)