Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cvr nummer - hvilket navn skal jeg skrive på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære aminoer:) og god lørdag..

Jeg ville lige høre om der er nogle der kan svare mig på, jeg har et cvr nummer, men jeg er ved at få bygget to sider op Med hver deres formål og navn! den ene er en webshop.. da de jo har forskellige navn og logo og formål, er mit spørgsmål hvilket navn skal jeg skrive på fakturaen?

for jeg bruger jo det samme cvr nummer, på begge sider. hvilket navn skal jeg så skrive på fakturaen når jeg sender, må jeg godt skrive det siden hedder? altså mit logo navn, eller skal det være det navn, som det hedder da jeg oprettet cvr nummeret? 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig Cookie Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:10

din personlige virksomhed er først og fremmest knyttet til dit CVR og det er det som du "tegner for" når du underskriver alt. 

Det kan jo forvirre hvis du skriver et andet navn end det som er dit officielt CVR navn - men ret megen andet betydning har det ikke. 

Skulle du ikke overveje at ha samme navn på en eller anden måde. Ex CK business - efterfulgt af det du vil beskrive med din side

Så kunne du ha faktuar med CK business - Webshop xxx og

CK business - dating service og

CK business - Green nature

hver for sig men med samme relation

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:14

Cookie - John Hannover:

Så kunne du ha faktuar med CK business - Webshop xxx og

CK business - dating service og

CK business - Green nature

hver for sig men med samme relation

Tak for dit svar..:) det kunne jeg selvføgelig gøre.. jeg tænker også at folk måske ville blive lidt forvirret..:) 

hvilken side er det nu man går ind og ændre navnet og sådan? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:21

jeg ville bare registrere et universal navn på virk.dk - Du kan sikkert registrere binavne, men som personlig virksomhed ved jeg ikke rigtigt hvordan

Hvis du finder et universalnavn - CK world of xxx eller hvad du finder OK, så registrer du det på virk.dk  ændringsblankettten -  og har det som navn med tilføjelsen af det du har som speciale

De store har jo også et hoved navn-. Maersk - Maersk shipping - Maersk xxx osv  så det er ikke spor specielt snarere giver de hinanden credit

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:25

okay.. Tusind tak for din hjælp..:) det bliver et universal navn jeg hopper på og så gør jeg det du skrev. så er der ingen der bliver forvirret..:) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)