Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plugin eller noget kode til wordpress imod højreklik/download

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 20:05

Vær opmærksom på, at enhver løsning du finder som forhindrer højreklik/download osv. ikke kan beskytte dig mod tyveri af dine billeder/videoer. Der er flere bookmarklets tilgængelige, som giver højreklik muligheden tilbage, da det ganske enkelt er javascripts som anvendes. I det omfang dit materiale sendes til brugerens klient, kan det stjæles. Det er desværre den barske realitet.

Jeg vil istedet anbefale dig at anvende software til at lægge vandmærker i dine billeder, og naturligvis kun vise dem i mindre opløsninger. Det er den bedste beskyttelse du får på den front. Jeg kunne forestille mig at der er lignende muligheder med videoer, men jeg er ikke personligt bekendt med nogle.

Hvis du derimod hentyder til de billeder du bruger i dit sites design, så er der desværre ingenting du kan gøre for at beskytte det.

Husk i øvrigt også, at selv hvis du fik fjernet højreklik og download muligheden effektivt, ville det stadig være muligt for en person som kan se billedet på sin skærm at tage et screenshot af det.

Vandmærker er vejen frem :)

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:07

Har nogle video som folk betaler medlemsskab for at se... 

og det er det jeg gerne vil sikre at de ikke bare nupper ved et simpelt højreklik

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 20:12

Udfordringen er her, at eftersom videoerne bliver afspillet på klienterne, kan de sniffes og gemmes med diverse software. Jeg ved ikke om der findes en mulighed for at afspille dem i en isoleret container hvorfra de ikke kan sniffes, men jeg tvivler stærkt.

Har du mistanke om, at dine betalende brugere stjæler dine videoer?

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du IKKE sikre dig imod... Sorry! De eneste du får sorteret fra ved at indlægge sådan et plugin er gamle Hr. Hansen, mens stort set enhver teenager ved hvordan man omgår en sådan sikring. Den bedste måde at sikre sig på, er ved hjælp af vandværket som før nævnt...

Alt hvad du kan se på din skærm, det kan stjæles af dem der har interesse deri...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:17

Så meget ved jeg... og at man kan bruge udvikling værktøjerne på google

men synes ikke et højreklik bare skal være nemt ved første løsning

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:31

I min verden er det bare et irritationsmoment... Især hvis der også er tekst på siden, som man godt lige ville gemme... Men igen - I får måske stoppet maks 10%.. Og det er ikke dem der gemmer for at bruge det imod jeres vilje, men for egen skyld... Dem der virkelig vil bruge det, de skal nok få det... Hellere et vandmærke, så kan folk se hvor kilden er, det er noget bedre efter min mening.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Det er ikke 1998 mere , please ingen popups eller deaktivering af højreklik:-) hvis folk vil stjæle dit content så gør de det. Selv et vandmærke kan forholdsvist nemt slettes igen hvis man virkeligt vil.

Hvis det er dine billeder, så lad folk stjæle og bruge dem, send derefter en regning på 4,000kr for ophavsret.
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:49

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:23

Hvis videoen bliver afspillet i flash så skal du ind og fjerne de menuer. Det kan du ikke fjerne via html/javascript.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)