God Amerone - kom med anbefalinger
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Mark | Parfume-S
Fra
Parfume-S
Skrevet
02-11-2013 kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej John
Jeg smider lige en af mine buddies en besked, som arbejder i en vinhandel. Så må han lige finde nogle gode flasker Amerone ;)
Udover Amerone, vil jeg faktisk udover, foreslå Jacobsen Golden Naked eller Jacobsen Julebock, som er perfekte til julemaden.
Vender tilbage, når jeg har fået en konkret svar fra ham med foreslag til Amerone og pris :)
MVH Mark
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-11-2013 kl. 19:28
Svar
Hej Henrik
Jeg skal bruge nogle kasser Kvalitets Ripasso til kunde julegaver, Hvad kan du evt. anbefale?
Mvh
Ravn
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-11-2013 kl. 19:32
Svar
Udover Amerone, vil jeg faktisk udover, foreslå Jacobsen Golden Naked eller Jacobsen Julebock, som er perfekte til julemaden.
Fy for den lede ! Det bliver vist ingen succes til anden, gåsen eller kalkunen!
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Jeg synes du skulle tage futterne og besøge Amaroneshoppen, Peter Bangsvej 107, 2000 Frederiksberg.
Der ville jeg selv kaste mig over Antolini's Amarone i årgang 2004 (til nød 2003). Mikael har nok Danmarks bedste sortiment af Amaroner - så du kan let blive fristet.
det er så da det jeg gør - er jo inden for let rækkevide tak
@ravn - Ripasso? Jeg kender ikke møjt til den MEN husker nogle Ripasso double pasato eller hvad de kan ha heddet - kørt to gange gennem går jeg ud fra, vist en gang rent og en gang med tilsætning af en mere tørret drue? - men det er ude i "vintåger" med hukommelsen - som smagte helt himmelsk - nogen kan sikkert bringe det på plads
vh
Svar
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fy for den lede ! Det bliver vist ingen succes til anden, gåsen eller kalkunen!
Nu var det ikke til dig, men faktisk 2 rigtig gode speciel juleøl lige til netop dette formål. Men klart, en smags sag ;)
Svar
Tilmeldt 15. Nov 12
zielkes
Skrevet
10-11-2013 kl. 18:00
Svar
Svar
Tilmeldt 15. Nov 12
zielkes
Skrevet
10-11-2013 kl. 21:09
Svar
Svar
Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Monse
Skrevet
10-11-2013 kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Tilmeldt 18. Mar 13
Jeg synes du skulle tage futterne og besøge Amaroneshoppen, Peter Bangsvej 107, 2000 Frederiksberg.
Der ville jeg selv kaste mig over Antolini's Amarone i årgang 2004 (til nød 2003). Mikael har nok Danmarks bedste sortiment af Amaroner - så du kan let blive fristet.
det er så da det jeg gør - er jo inden for let rækkevide tak
Hej John,
Tillader mig lige at bringe tråden op igen.
Jeg nåede desværre ikke forbi Fr.berg og følge Henrik´s tip.
Fik du nydt den til anden og kunne den anbefales? (vi holder en forsinket julemiddag i Januar og vil høre om det var værd at køre forbi)
Svar