Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: WP plugin der kan crawle priser på specifikke sider.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går snart igang med et nyt projekt hvor jeg har brug for at kunne holde styr på mange priser på én gang. Til det har jeg brug for et plugin der kan lade mig overvåge ét produkt for én pris, og ændres prisen hos forhandleren, ændres prisen også på min side. Jeg har kigget næsten hele Codecanyon igennem uden held, og søgt lidt på nettet, også uden resultater. Aller bedst vil være hvis der findes et plugin som lader mig tilføje et url til et indlæg, og den så overvåger det link udelukkende til dette ene indlæg.

Det behøver ikke være gratis.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

affiliateplug.in :)

 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.affiliateplug.in

det er muligt med det plugin, også bare sætte et CRON job til at køre hver dag eller uge.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan K. Nielsen:
Www.affiliateplug.in

Ah ja, ville skrive jeg havde kigget på det, men jeg var på vej ud af døren da jeg skrev indlægget. Nu ved jeg ikke hvor fleksibel Affiliateplug.in er, men som jeg kan se det, er det liste op/ned med samme produkt, og som linker til produktet. Det er ikke det jeg ønsker. Men det kan måske godt sættes så at den kun finder prisen på "Produkt 1" på "Side om Produkt 1", og ligeledes med produkt 2, 3 osv.? Og kun ændrer prisen - som ikke skal være klikbar.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du beskriver vil jeg mene du sagtens kan klare med det plugin 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg er ikke 100% med på hvad du mener med din opbygning af pristabeller, men prøv at se denne shortcode her:

http://support.affiliateplug.in/knowledgebase/afpcombitable/

Som kan benyttes til at  vise flere produkter i samme tabel.

Derudover er det ikke noget problem at modificere tabellens layout / kolonner, såfremt der er dele du ikke ønsker at have med, eller andre data som skal vises.

/ Lars 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis vi så skal smøre tykt på - Så kan jeg kun anbefale Affiliateplug.in - Lars har hjulpet med mange af de problemer jeg havde på mit site, og det er endda inden jeg besluttede mig for om jeg ville købe hans plugin eller ej! :)

 

Kun thumbs up herfra!

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:

Hej Jonas

Jeg er ikke 100% med på hvad du mener med din opbygning af pristabeller, men prøv at se denne shortcode her:

http://support.affiliateplug.in/knowledgebase/afpcombitable/

Som kan benyttes til at  vise flere produkter i samme tabel.

Derudover er det ikke noget problem at modificere tabellens layout / kolonner, såfremt der er dele du ikke ønsker at have med, eller andre data som skal vises.

/ Lars 

Jeg er heller ikke så god til at beskrive mine tanker. I grove træk, så det jeg vil opbygge er en affiliate "shop", med en masse produkter på forsiden. Ud for hver af disse er der en pris, og et CTA der sender én hen til produktet. CTA'en skal bare være det samme på alle produkterne.

Et eksempel her taget fra Useallthemoney.com. Prisen er ikke klik-bar, det er kun CTA knappen. Så jeg skal have en måde at hente priser på ét produkt til ét indlæg, og sådan for alle de produkter jeg smider på. Jeg skal ikke sammenligne noget, da jeg kun vil bruge én forhandler for at holde det simpelt. Håber det gav lidt bedre mening. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)