Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link building af erotisk prissammenligningssite.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har lige lanceret en side der sammenligner priser, indenfor branchen med erotisk legetøj. I den forbindelse er jeg naturligvis interesseret i at få spredt budskabet, så jeg er på udkig efter folk, der driver en erotisk hjemmeside, uden salg af legetøj som kunne være interesseret i, at jeg måtte skrive en gæsteblog til deres site. Emnet aftaler vi, eneste krav er at jeg vil have et link tilbage til mit site :)

Jeg efterlyser også butikker, der sælger erotisk legetøj, som måske har en affiliate aftale, men ikke med partners-ads eller tradedoubler, da jeg har kontakt med de sider.

Siden hedder dildo-priser.dk.

/Jonas

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 17:46

He He, jeg er pjattet med de webadresser (lige på og hårdt) - har desværre ingen hjemmeside blev bare lige begejstret over navnet :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:37

Kan det virkeligt passe at der ikke er nogle aminoer der har et erotisk site liggende i skuffen? :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 16:00

Hej jonas.

Har et website liggende, hvor jeg lige har slettet alt indhold fra og er begyndt at bygge op igen fra bunden. www.urbangirls.dk

Jeg vil da gerne skrive en sober artikel artikel om evt. kvinders favoritter eller lign. til den, så du kan få et link, hvis det har interesse...

Mvh Eugene

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)