Jeg var så uheldig at miste mine indløsningsaftaler med Euroline pga. nyt CVR. nummer og min gamle Dankort aftale med PBS udløber i morgen. Indsendte ansøgninger på såvel Dankort og Kreditkort til begge netbutikker for snart syv uger siden, men har stadig ikke fået de nye kontrakter fra PBS (NETS/Teller). Har selvfølgelig ringet til dem flere gange for at høre hvad f..... der sker! Men har ikke kunnet få noget svar, jeg kan bruge til noget. Synes det er vildt dårlig service!!! Nogen der står i samme situation eller har oplevet noget lignende?
|
ja du vil kunne finde ganske mange tråde hvor den lange ventetid er et problem - der sker vist tilmed det at flere shops søger at komme igang op til julehandlen og det forlænger ventetiden yderligere - men ja flere tråde med 8-10 uger sågar. Det er vigtigt de har fået alle oplysninger korrekt så de ikke tilmed kommer tilbage med spørgsmål der yderligere forlænger. Du kan intet andet gøre end at hænge på i telefonen - du er desværre en af mange og ja - det er ikke godt
vh