Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS Svigter - Hvad dælen gør jeg???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var så uheldig at miste mine indløsningsaftaler med Euroline pga. nyt CVR. nummer og min gamle Dankort aftale med PBS udløber i morgen.

Indsendte ansøgninger på såvel Dankort og Kreditkort til begge netbutikker for snart syv uger siden, men har stadig ikke fået de nye kontrakter fra PBS (NETS/Teller).

Har selvfølgelig ringet til dem flere gange for at høre hvad f..... der sker! Men har ikke kunnet få noget svar, jeg kan bruge til noget. Synes det er vildt dårlig service!!! Sad

Nogen der står i samme situation eller har oplevet noget lignende?

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47165
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:06

ja du vil kunne finde ganske mange tråde hvor den lange ventetid er et problem - der sker vist tilmed det at flere shops søger at komme igang op til julehandlen og det forlænger ventetiden yderligere - men ja flere tråde med 8-10 uger sågar. Det er vigtigt de har fået alle oplysninger korrekt så de ikke tilmed kommer tilbage med spørgsmål der yderligere forlænger. Du kan intet andet gøre end at hænge på i telefonen - du er desværre en af mange og ja - det er ikke godt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 17:20

Jeg har for længst indsendt de efterspurgte oplysninger og har også fået bekræftet over telefonen, at de har fået hvad de skal bruge.

Dengang jeg indsendte ansøgningerne stod der, at der var ca. tre ugers behandlingstid, men nu er der snart gået syv!!!

Monopoler skulle forbydes!!!

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)