Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder via Goggle adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Psykolog Otilia Henriksen Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er nysgerring på andres erfaringer med at få kunder via Goggle adwords. Er der andre psykologer herinde, der har fået klienter eller coaching forløb via Goggle adwords? Men jeg er også interesseret i at høre fra andre fag :-)

Jeg har været på i et par uger med adwords uden held.

På forhånd tak!

Venligst,

Otilia Henriksen

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 21:23

Har hjulpet flere psykologer med AdWords. Hvor det har fungeret bedst var resultatet estimeret 7-8 nye kunder pr. mdr. og hvis det gik mindre godt lå det estimerede resultat på 3-4 nye kunder pr. mdr. 

Budgettet pr. mdr. har været 2.000 til 4.000 kr.

Så jo, det kan lade sig gøre. Har du geografisk begrænset dine kampagner til dit område? Har du lavet specifikke søgeord og annoncetekster til hvert emne. Dette kunne fx være Mindfulness Frederiksberg, Klinisk Hypnose Frederiksberg, Psykolog Frederiksberg og så videre!

Mvh.

Johannes

Tilmeldt 1. Nov 13
Fra  Psykolog Otilia Henriksen Skrevet kl. 21:39

Tak for svar Johannes. Jo det har jeg gjort, men mit budget er til 600 kr, så måske får jeg ikke så meget ud af det... Det kunne være jeg skulle prøve det i en måned. Vh Otilia

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:44

Med det budget kan du måske få mere ud af det på Facebook, der er konkurrencen måske ikke så hård, og jeg tænker at der er mindst lige så mange der søger via facebook

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 07:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man som Psykolog ikke kan få en succes med AdWords, så tvivler jeg på en succes med annoncer på FB. Med AdWords har bruger trods alt aktivt søgt efter en ydelse, mens brugerne på FB blot får vist en annonce og vedkommende er inden for den valgt segmentering, der kan være nok så bred.

Johannes

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 08:17
Jeg tror man med alle brancher kan få succes med adwords det er et spørgsmål om de rigtige tekster og søgeord. Brug evt. En måneds budget på at få noget prof hjælp.
Tilmeldt 1. Nov 13
Fra  Psykolog Otilia Henriksen Skrevet kl. 08:34

Tak for det. God ide Smile

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:59

Enig med Johannes i at Facebook nok ikke dur, også fordi at jeg af og til ser annoncer for hvad jeg vil betegne som kvaksalvere indenfor dit felt Otilia og det gør vel at det er sværere for en professionel psykolog som dig at blive taget seriøst.

Kiggede også hurtigt på din hjemmeside Otilia, helt ærligt ville jeg fjerne det store billede du har øverst (eller bruge ét der er en del mindre), da jeg ikke kan se, hvad det har med psykologi at gøre (kan sagtens være jeg er idiot og at det er genialt!). I hvert fald gør billedet bare at der er længere for brugeren at scrolle for at komme ned til dit indhold.

Jeg satte for nylig AdWords op for en frisør og hun får vist ca. 10 nye kunder for hver 1000 kr. hvilket er ret godt. Det er også i København og jeg brugte bare +bydel +frisør og variationer på bydelen såsom store gader nær salonen. Klik er dog helt sikkert dyrere for psykolog-søgninger, men det skulle være muligt at kunne tjene på det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)