Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luftfragt fra Kina til lufthavn i DK - tips?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

JensP

Du har tidligere skrevet at  det drejer sig om 15 større CTN. Hvad er det og hvad skal du tele i luftfragt ?   hvad er vægt og volumen godset?

hvem vil du få til at indfortolde godset?

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:16

Shipper is the person or company who is usually the supplier or owner of commodities shipped. Also called Consignor.

Carrier is a person or company that transports goods or people for any person or company and that is responsible for any possible loss of the goods during transport.

Consignee is the party shown on the bill of lading or air waybill to whom the shipment is consigned. Need not always be the buyer, and in some countries will be the buyer's bank. See also Bill of Lading - Order B/L and Notify Party.

Notify Party is the person or company to be advised by the carrier upon arrival of the goods at the destination port.

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:34

Hej Ravn

Ravn:
Hvad er det og hvad skal du tele i luftfragt ?

Hvad betyder tele?

Jeg har tænkt mig selv at indfortolde det, men det er måske ikke en mulighed? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 16:45

JensP:

Hej Ravn

Ravn:
Hvad er det og hvad skal du tele i luftfragt ?

Hvad betyder tele?

Jeg har tænkt mig selv at indfortolde det, men det er måske ikke en mulighed? 

hov en skrive fejl, der skulle stå  " hvad skal du betale i luftfragt"

Du kan sagtens få varen indfortoldet, men dette skal sker før du afhenter godset.  få en speditør  til at lave ind fortoldningen for dig, jeg kan anbefale Rikke fra fortoldningsbutikken www.fortoldningsbutikken.dk 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 23:12

Nå, det ender desværre med, at jeg alligevel ikke selv kan hente varerne. Dette da citaten ikke galt til min lokale lufthavn. Men jeg har fået en speditør til at klare fortoldning og levering til døren - i den lidt dyre ende, men det bliver gjort ordentlig.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)