Hejsa Aminoer. Jeg står og mangler en medarbejder, som MÅ findes derude, da listen med krav er uendeligt lille og konkret..... !!!Skulle du kære læser, have en ide til hvor jeg kunne finde sådan en medarbejder, må du også MEGET gerne smide mig en PM!!! Manden/kvinden jeg skal bruge, kan for min skyld komme i alle størrelser, med/uden uddannelse, eneste tre krav fra min side er følgende: ufatteligt Arbejdsom, Enormt Ærlig samt TOSSET med lækre biler. Mit firma lever af at "passe" biler for danske virksomheder samt privatpersoner. Dvs. vi kommer på uge/månedsbasis og håndvasker/nusser bilerne. Typiske jobopgaver: Håndvask / Støvsugning / vinduespudsning / transport til og fra værksted/maler/garage. Special opgaver: ( frivillige men som regel rigtigt godt betalt ) Biltransport til udlandet / Nusse biler på messer / lege Vallet Parking til enkelte arrangementer. Såfremt i kender en ellers selv skulle være interesserede så smid mig en PM. Lønnen vil være i den virkeligt fornuftige ende for et "ufaglært rengøringsjob i den bedre ende" og arbejdstid kan laves individuelt i forhold til den enkelte ansøgers krav, da det jo er ham/hende der skal opfylde mødetider, samt have mulighed for at passe et liv ved siden af også.
Mange Venlige Hilsener.
Michael Hansen www.bilvask.nu Der er lidt billeder af de biler vi tusser rundt og passer..
|
Hej Michael
Sku du nogensinde bruge en hjælpende hånd som chauffør/nusser
er jeg vældig interesseret.. Mit navn er Nick og skal til at starte som selvstændig
næste måned, så jeg leder efter nogle små afvekslende jobs. Jeg er mekanisk anlagt og har
en skibsmekaniker udd.
Jeg kan kontaktes på:
e-mail.: nicktomic@hotmail
tlf.: 22 38 87 61