Hej.. Jeg har med delvist held, fået en smule hjælp fra en herboende kineser mhb på at få udviklet et elektronisk produkt i evt Kina. Men jeg mangler stadig den gyldne vej til kontakt osv i selve Kina, altså en stråmand eller lign, som i dette tilfælde evt bor i Kina mm. Jeg skal ha fundet et firma som kan lave en prototype af mit produkt, som senere kan komme i produktion og med tilhørende app. Nogen som har prøvet noget lign,? |
Hej Nicefloor,
Jeg vil gerne give dig et goidt råd omkring produktion af elektroniske komponenter og specielt i Asien. Hvis det er muligt for dig at "dele" dit produkt op i flere genstande/komponenter så gør det. Lad så de forskellige komponenter fremstille hos X forskellige producenter for KOPI mentaliteten er høj her i Asien.
Jeg kender en gut som fik fremstillet noget LED eletronik i Kina og de stjal hans nyskabende idé; idag får han lavet delene flere forskellige steder og heldigvis på en endnu nyere metode.
Thailand er også en udemærket leverandør af elektroniske komponenter, bare til orientering.
vh
Rainer