Så. Nu har jeg endeligt fået en grund til at lægge en tråd i den her kategori.. Og den grund er: Jeg er fucking stolt over at være nomineret til IVÆKSTprisen 2013 som "Årets Unge Håb"! Bare det at være nomineret stiller mig i selskab med nogle hamrende dygtige iværksættere - og taget i betragtning af, at det er under 3 år siden, jeg stoppede som telefonsælger i Odense (februar '11) er det stort at stå sammen med dem. Og jeg stiller mig i endnu bedre selskab - Casper Blom, Andreas Fabricius og Konrad Klierko m.fl. - hvis jeg vinder prisen. Så det vil jeg. Det vil være en gigantisk blåstempling af JUF.dk lige på det tidspunkt, hvor vi - min ene mega dygtige medkaptajn og jeg - giver den en kæmpe skalle for at overtage verden. Jeg synes, I alle skal tage ind og stemme, uanset hvem I stemmer på. Konceptet er fedt og jeg glæder mig til den 5. december. Jeg har selv smidt min stemme i alle kategorierne allerede: I kan finde afstemningen her: http://ivaekstprisen.ivaekst.dk/ God weekend, venner - Jeg cykler glad hjem i dag! P.S.: Jeg sidder hele weekenden og arbejder med David Bograd & Emil Blücher i Herlev, hvis andre har lyst til at joine, det bliver super hyggeligt (og produktivt)! |
Jeg er fucking stolt over at være nomineret til IVÆKSTprisen 2013!
|
Har også smidt mine stemmer i de forskellige kategorier i dag! Stort tillykke med nomineringen, det må være en kæmpe anerkendelse! |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Stort tillykke Halfdan! :-) Jeg har i lang tid fulgt dig, og jeg synes helt klart, at du fortjener at blive nomineret. Min stemme i år går til dig. /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Beat that Jantelov! |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Så er der stemt.
Fristende fristende. Bor ifølge krak knap og nap 23 km fra Herlev. Blot en lille togtur.. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Så har du fået en stemme herfra :) |
Fortjent, intet mindre |