Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres dårlige vaner som iværksætter?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en pause der og så skal bruge på Amino :)

Vi i værksætter bruger MEGA meget til på vores virksomhed, det er jo bare super skønt.

Nu vil jeg lige lave et lille sjovt ( Mærkeligt ) spørgsmål lidt væk fra alt vores seriøs snak.

Nu er jeg selv starte her i sommers, min virksomhed går rigtig godt, nu tænkt jeg lidt på hvad jeg have fået af dårlige vaner som iværksætter, kunne ikke rigtig kom på noget, men jo så tænkt jeg, har ALTID sagt til mig selv at det første jeg ikke skal gøre når jeg møder på mig kontor det er ikke hælde en kopkaffe op, MEN nu sidder jeg her 6 mdr efter, det første jeg gør når jeg står op er lave en kande kaffe.

Hvad har i som ny eller gammel iværksætter fået af dårlige vaner ?

Tak for jeres tid.

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lover mig selv at når jeg arbejder sent, så skal jeg stoppe i fornuftig tid og woops så er tiden hurtig 02.00 :) - Men det er jo kun fordi man er passioneret om det man laver!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:20

Er lidt i samme båd som Steffen, faktisk går jeg ofte i seng med min virksomhed, he he :) Det gik helt galt da jeg fik mig en ipad

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:22

Jeg glemmer også altid tiden Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 14:25

Hov lige en mere fra mig.

Den med sengen er god, når jeg lige skal op og tisse om natten, tjekker jeg lige e-mail på mobilen. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:31

Leon Olsen:

Den med sengen er god, når jeg lige skal op og tisse om natten, tjekker jeg lige e-mail på mobilen. :)

Den er jeg også med på! Jeg kan ikke lade være med at tjekke mails konstant.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:52

Overspringshandlinger got damit! Især hvis jeg er på Twitter eller G+...

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 15:00

Havde samme dårlige vaner da jeg var yngre, men syntes ikke det er så slemt efter jeg er blevet ældre (38) - Kan se på billederne at mange ser meget unge ud, og dengang kunne jeg også arbejde hele natten, men desværre er det gået ned ad bakke, er sku blevet afhængig af søvn :-(

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som en gut på 46 år kan jeg kun sige at søvn er en fantasi ting, når man er i gang med opbygningen af noget helt nyt.

Jeg trives fint med lidt søvn, i perioder.

Min værste vane er den manglede evne til at stoppe for denne dag, og ikke lige skal det og det inden sengetid, klokken bliver ofte meget tidligt om morgnen inden jeg får fundet sengen, men det er jo en del af det at være iværksætter, så det tager jeg ikke så tungt.

Noget vigtigt mit liv har lært mig er at finde folk der kan hjælpe mig og være i stand til at modtage den hjælp der bliver tilbudt, det har jeg kæmpet rigtigt meget med, da jeg desværre er så gammeldags opdraget at man skal kunne klare sig selv hele vejen rundt, heldigvis for mig er jeg blevet klar over denne udfordring, så jeg kan ændre den til noget positivt.

God weekend til jer alle

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)