|
"Bruger tillader ikke private indlæg". Send en PB til mig.
Edit: Det kan du sikkert ikke, da jeg ikke (længere) er Plus-medlem.
Hmmm... send en mail til kurt@@@8800.dk (fjern to snabler)
|
"Bruger tillader ikke private indlæg". Send en PB til mig. Edit: Det kan du sikkert ikke, da jeg ikke (længere) er Plus-medlem. Hmmm... send en mail til kurt@@@8800.dk (fjern to snabler) |
Det lyder ekstremt risikabelt. Når beløbet er så lavt, hvorfor kontakter du så ikke din bank omkring en kassekredit? |
Hvis du betaler 1500 kr oveni, så har jeg 5000 kr til dig ;-) |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
Jeg må indrømme at jeg føler mig en anelse pisset af. Et Amino Plus-medlem er i akut nød for at låne 5k i en uge. Endelig et prisleje hvor jeg kan være med og har mulighed for at gøre en forskel. Og hvad sker der, når jeg forsøger at kontakte vedkommende ad forskellige kanaler? Ikke en skid! Medlemmet er fra Dronninglund, hvilket - i mit univers - er tilstrækkelig sikkerhed. Jeg overfører gerne 5.000 bobs uden sikkerhed og uden ågerrenter. Grunden til det akutte behov og hvorfor vedkommende ikke går i banken, rager mig en høstblomst. Oh well. Er der andre der har brug for at låne 5.000 i en uge, så sig til ;-) |
|
I modsætning til hvad jeg selv troede, så KAN man faktisk sende PB til mig, selv om jeg ikke (længere) er Plus-medlem. Vedkommende, som må have været desperat, har ikke henvendt sig, så nu er kassen lukket. Det lykkedes mig dog af få afsat nogle grunker (oven i købet lidt flere) til en der blev inspireret af mig indlæg For god ordens skyld: Nu er der kun godt 4.000 at leve for i november og uforudsete udgifter (så som husleje og forsikringer og den slags ekstravagance), så jeg har ikke mere at gøre godt med p.t. |
Det kan være, det var til en forfalden internetregning... :-). |
Haha, good one! Dejligt på en regnfuld søndag. |
He, he, den var go' ![]() |