Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du mulighed for at låne mig 5000 kr

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer Der skulle vel aldrig være en hjælpsom Amino, der havde mulighed for at smide 5000 bobs i min retning? Jeg underskriver selvfølgelig gerne gældsbrev. Og betaler i alle tilfælde pengene tilbage på fredag, gerne med 500 kr i rente som en venlig tak for hjælpen. Skriv en pb, hvis der er spørgsmål eller du tænker, du kunne forbarmes over en Amino. Gode hilsner
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

"Bruger tillader ikke private indlæg". Send en PB til mig.

Edit: Det kan du sikkert ikke, da jeg ikke (længere) er Plus-medlem.

Hmmm... send en mail til kurt@@@8800.dk (fjern to snabler)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder ekstremt risikabelt. Når beløbet er så lavt, hvorfor kontakter du så ikke din bank omkring en kassekredit?

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du betaler 1500 kr oveni, så har jeg 5000 kr til dig ;-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg må indrømme at jeg føler mig en anelse pisset af. Et Amino Plus-medlem er i akut nød for at låne 5k i en uge. Endelig et prisleje hvor jeg kan være med og har mulighed for at gøre en forskel. Og hvad sker der, når jeg forsøger at kontakte vedkommende ad forskellige kanaler? Ikke en skid!

Medlemmet er fra Dronninglund, hvilket - i mit univers - er tilstrækkelig sikkerhed. Jeg overfører gerne 5.000 bobs uden sikkerhed og uden ågerrenter. Grunden til det akutte behov og hvorfor vedkommende ikke går i banken, rager mig en høstblomst.

Oh well. Er der andre der har brug for at låne 5.000 i en uge, så sig til ;-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollert:

Jeg må indrømme at jeg føler mig en anelse pisset af. Et Amino Plus-medlem er i akut nød for at låne 5k i en uge. Endelig et prisleje hvor jeg kan være med og har mulighed for at gøre en forskel. Og hvad sker der, når jeg forsøger at kontakte vedkommende ad forskellige kanaler? Ikke en skid!

Medlemmet er fra Dronninglund, hvilket - i mit univers - er tilstrækkelig sikkerhed. Jeg overfører gerne 5.000 bobs uden sikkerhed og uden ågerrenter. Grunden til det akutte behov og hvorfor vedkommende ikke går i banken, rager mig en høstblomst.

Oh well. Er der andre der har brug for at låne 5.000 i en uge, så sig til ;-)

Endte historien så godt? Lykkedes det hende at komme i kontakt med dig eller hænger den stadig derude og svæver?
Men helt enig med dig. Kan man hjælpe en person i nød og det åbenbart er ekstremt vigtigt og for kort tid, så bør man da gøre det, hvis man har mulighed herfor. Årsagerne er jo heller ikke vores interesse og bør ikke begrundes for småpenge.
Thumbs up for den gode stil :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
Endte historien så godt? Lykkedes det hende at komme i kontakt med dig eller hænger den stadig derude og svæver?
I modsætning til hvad jeg selv troede, så KAN man faktisk sende PB til mig, selv om jeg ikke (længere) er Plus-medlem. Vedkommende, som må have været desperat, har ikke henvendt sig, så nu er kassen lukket.

Det lykkedes mig dog af få afsat nogle grunker (oven i købet lidt flere) til en der blev inspireret af mig indlæg Skype-Giggle

For god ordens skyld: Nu er der kun godt 4.000 at leve for i november og uforudsete udgifter (så som husleje og forsikringer og den slags ekstravagance), så jeg har ikke mere at gøre godt med p.t.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fjollert:
Og hvad sker der, når jeg forsøger at kontakte vedkommende ad forskellige kanaler? Ikke en skid!

Det kan være, det var til en forfalden internetregning... :-).

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:
Det kan være, det var til en forfalden internetregning... :-).

Haha, good one! Dejligt på en regnfuld søndag.
Og god stil der Fjollert, sig til hvis det kommer til at knibe sidst på måneden! ;-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det kan være, det var til en forfalden internetregning... :-).
He, he, den var go' Skype-Giggle

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)