Hej aminoer Jeg er en nystartet freelancer inden for tekstforfatning, og i den forbindelse ønsker jeg at opbygge en kundebase og et godt ry. Jeg tager 15 øre per ord som standardpris, men er du interesseret i en fast pris på en opgave, er det noget vi sagtens kan finde ud af. Om mig Jeg er 21 år og studerer erhvervsøkonomi på Aalborg Universitet, og ved siden af studiet er jeg ved at starte en webshop med dropshipping. Mit formål med freelancearbejdet er en ekstra indtægt til at finansiere webshoppen. Da jeg for 2 år siden afsluttede en HTX, var det i dansk og engelsk med topkarakteren 12/12 i engelsk og 12 i dansk mundtlig. Personligt går jeg ikke meget op i karaktérer, men jeg mener, at det er den eneste parameter, jeg kan måle mine evner inden for tekstforfatning ud fra, eftersom jeg ikke har opbygget "reputation" som freelancer endnu. Derved vil jeg påstå, at mine spidskompetencer er: - præcise formuleringer - engelsk<->dansk oversættelse - ramme målgruppen for teksten Jeg ser frem til at høre fra Jer. Jeg er meget nede på jorden og til at snakke med! Mvh. Thomas Danielsen |
Hej Thomas.
Vi kunne måske godt være interesseret i din hjælp.
Vi driver sidden lingeri-World.dk, vi mangler lidt hjælp til vores produktbesktivelse.
Var det noget du kunne være interesseret i?