Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Biler uden nummerplader hvor må de stå?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
:
I kan prøve at kigge i lokalplanen. Den får I hos kommunen, nok ved at kigge på deres hjemmeside.

Hvis man selv ejer matriklen, kan man logge ind på https://ois.dk/ og se hvilken servitutter der er, jeg er ikke 100% på man kan hvis man ikke er ejer, men man kan nu se lidt alligevel, så er spørsmålet bare om det er nok :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Det er lykkes mig i tilfælde hvor jeg ikke ejede ejendommen, så du har nok ret. Nogen gange mangler der oplysninger i ois.dk men det er da helt sikkert let lige at prøve inden man går ned til sin kommune og ringer på klokken.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47171
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:59

Fru Hartmann:
krotplads? Der er tale om salg af biler - ikke skrot.
ja sjovt ord . men jeg tror nu der er lidt om det - i alle fald at kravene minder om. Der skal være ting der kan opfange miljøudslip - dryppende olie osv i alle fald for værksteder og jeg tror det kunne være samme der gælder hvis man skal ha større antal biler uden nummerplade stående på en grund

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 20:25
Server lidt det der er min pointe. Under alle omstændigheder ville jeg prøve at undersøge det hos min lokale milijøafd. Det kan ihvertfald ikke skade. Better safe than sorry
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:38

Tak for alle svarene som er taget til efterretning. Så er der lidt at ta fat i. Dejligt med de mange svar, også om ting vi ikke var opmærksomme på - det er nu engang det der er så rart ved amino, der er så mange med så meget forskelligt brugbar viden.

Fru Hartmann:
Skrotplads? Der er tale om salg af biler - ikke skrot.

Korrekt... Og der er heldigvis hverken daglig fremvisning, eller tale om skrotvogne. Vi driver primært import af luxusbiler til kunder, så de står her måske 2-3 uger uden plader, hvorefter de bliver kørt ud til kunden.. Pt holder der 1 CLS'er,  og 1 S500 -  Det kan sgu ikke andet end at fryde kvarteret at have sådanne biler holdende,  og de holder på den grund vi selv betaler ejendomsskat på. Tror desværre mest af alt det er en nabo der har haft ondt et vidst sted....

:
I kan prøve at kigge i lokalplanen. Den får I hos kommunen, nok ved at kigge på deres hjemmeside.

Det er lykkes mig at få lokalplanen frem via ois.DK - Er der et specifikt punkt jeg skal kigge efter?

Selve filen hedder "(boliger og erhverv)", og der står zone: byzone.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)