Hvis man selv ejer matriklen, kan man logge ind på https://ois.dk/ og se hvilken servitutter der er, jeg er ikke 100% på man kan hvis man ikke er ejer, men man kan nu se lidt alligevel, så er spørsmålet bare om det er nok :-) |
Biler uden nummerplader hvor må de stå?
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
|
ja sjovt ord . men jeg tror nu der er lidt om det - i alle fald at kravene minder om. Der skal være ting der kan opfange miljøudslip - dryppende olie osv i alle fald for værksteder og jeg tror det kunne være samme der gælder hvis man skal ha større antal biler uden nummerplade stående på en grund vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Tak for alle svarene som er taget til efterretning. Så er der lidt at ta fat i. Dejligt med de mange svar, også om ting vi ikke var opmærksomme på - det er nu engang det der er så rart ved amino, der er så mange med så meget forskelligt brugbar viden.
Korrekt... Og der er heldigvis hverken daglig fremvisning, eller tale om skrotvogne. Vi driver primært import af luxusbiler til kunder, så de står her måske 2-3 uger uden plader, hvorefter de bliver kørt ud til kunden.. Pt holder der 1 CLS'er, og 1 S500 - Det kan sgu ikke andet end at fryde kvarteret at have sådanne biler holdende, og de holder på den grund vi selv betaler ejendomsskat på. Tror desværre mest af alt det er en nabo der har haft ondt et vidst sted....
Det er lykkes mig at få lokalplanen frem via ois.DK - Er der et specifikt punkt jeg skal kigge efter? Selve filen hedder "(boliger og erhverv)", og der står zone: byzone. |