Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorpræmier til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har tidligere oprettet et emne omkring dette, dog i den fuldstændig forkerte kategori. Da jeg ikke har kunne finde ud af, hvordan man flytter indlægget, har jeg oprettet et nyt.

Jeg søger sponsorpræmier til en hjemmeside, og der har jeg også fået lavet en sponsorpræmieforespørgelse, som i kan se nedenunder.

Er der nogle regler for, hvordan man skal kontakte hjemmesider, om de vil have lyst til at bidrage med en sponsorpræmie?

Hej Aminoer

Jeg er fra siden www.fmfreaks.dk, der primært er en side for spillere af computerspillet Football Manager, dog er der flere, som ikke spiller spillet, men stadig er aktive på siden. Brugerne på siden er primært drenge og mænd i alderen 12-40 år. Om måneden har siden over 1.000.000 sidevisninger i alt på siden. Den mest aktive måned er november måned, da det nye årlige spil altid udkommer sidst i oktober eller i starten af november.

Vi vil snart lancere en ny konkurrence for brugerne, der vil køre over et helt år. Til den konkurrence vil vi gerne have nogle præmier, så konkurrencen bliver mere attraktiv at deltage i. Vi søger ikke nogen bestemt form for præmie.

Hvad får jeg ud af det som præmiesponsor?
Du får et banner med link i hver nyhed omhandlende konkurrencen og i konkurrencetråden. Det år som konkurrencen varer, vil der være 7 nyheder på forsiden med konkurrencen som topnyhed. Derudover vil der blive linket til konkurrencen i flere andre nyheder, hvor der muligvis også kan blive henvist til præmiesponsorernes hjemmeside.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)