Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikring af online Internetbutik imod indbrud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre haft indbrud på firmaadressen hvor mit firma ligger. Jeg har godt nok ikke noget lager, på firmaadressen, som også står på min onlineshop, men alligevel forsøgte nogle at bryde ind og stjæle privat indbo fra min kæreste. Min firmasdresse er ikke den samme som min boligadresse.

Jeg har skrevet på hjemmesiden at ved returvarer skal kunderne skrive til mig eller ringe og få en returadresse. Førhen blev det sendt til firmaadressen.

Jeg ser mange med onlineshops, der skriver deres firmaadresser, men hvordan beskytter man sig imod indbrud når mange ikke har lager, men har varer på fjernlager ?

Skal man oprette en pakkeboks og så modtage returvarer på den så man ikke engang har returvarer på firmaadressen ? Det koster 2.000 kr om året at have sådan en.

VH

Nicholas Stenov/Kronometer.dk

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 15:23

Jeg er ked af at høre, at i har haft indbrud! Nogen mennesker kender bare ikke forskel på dit og mit!

Først tænker jeg at 2.000 kroner årligt ikke er meget for at sikre sin bolig mod indbrud.
Men du kunne evt. også nøjes med at skrive returadressen i mailen som bekræfter kundes køb?
- Ergo er det kun dine kunder som kender din adresse og de behøver ikke at spørge efter den.

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:44

Det er korrekt at 2.000 ikke er så galdt, men det kan ikke stå alene er jeg bange for :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)