Jeg sidder og har fået den ide, at jeg gerne vil have åbnet mig en webshop, planen er at jeg ville bestille nye sko hjem fra amerika, evt fra siden footlocker.com
Tænker alt fra Nike, til timberland, mindede på
videre salg i starten! :)
Grunden til min ide, er at jeg synes at der er utroligt mange modeller af de forskellige sko, man simpelthen ikke kan bestille fra Danske forhandlere,
Kom med jeres idéer, hvordan jeg får det op at køre, bedst muligt:)
Har ingen forventninger om at tjene noget rigtigt i starten, men bare sørge for at folk får dem til de bedste priser
Nej må nok indrømme, at jeg ikke har sat mig 100% ind i gamet, men valge at skrive her inde alligevel ;). Men det burde da kunne lade sig gøre, med det lille udvalg af sko man kan købe her hjemme?
Hvis du har mindst 20,000kr at bruge på projektet, så kan du altid undersøge tingene nærmere, ellers tror jeg desværre det ville være spild af din og andres tid :-)
Jeg sidder og har fået den ide, at jeg gerne vil have åbnet mig en webshop, planen er at jeg ville bestille nye sko hjem fra amerika, evt fra siden footlocker.com Tænker alt fra Nike, til timberland, mindede på videre salg i starten! :)
Det er illegal parallelimport, så ideen dør nok der... Du skal have tilladelse fra mærkerne, hvis du vil importerer dem ind i EU, og det får du næppe...