Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv Hvorfor på amino

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Der findes et begreb der hedder "cyberpsychology" og indenfor dette område, vil du med lidt læsning hurtigt komme frem til hvorfor du ser disse indlæg, som ganske rigtigt ikke tjener et formål, andet end for brugerens egen skyld.

Det sat til side, er jeg da ganske enig, det er irriterende og ødelæggende dog uundgåeligt.

Amino har faktisk lavet et "tiltag" mod det. Du har muligheden for at blive PLUSmedlem og vil kunne bevæge dig i tråde, udelukkende for PLUSmedlemmer. Ikke at det nødvendigvis kaster flere svar af sig, men mange af disse "spammere" på nettet, vil nok ikke betale for at skrive deres ubrugelige indlæg:-) 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er påfaldende så mange tomme profiler der er af nye medlemmer. Da jeg startede med at skrive herinde, blev det gjort ret tydeligt at man ikke blev taget seriøst som anonym. Det syntes jeg dengang var ret irriterende, men nu kan jeg se at det hjælper meget på debatten når folk skal stå ved deres ord med deres eget navn og omdømme. Desværre er en del af dem der skar igennem for et par år siden ikke længere aktive på Amino og så kan vi opleve det sædvanlige pjat som altid opstår når folk skriver anonymt.

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må vidst heller få taget mig sammen og få sat billede på, for det var bestemt ikke min hensigt at det skulle være budskabet, at jeg vil være anonym.

SÅ vil jeg godt lige sige tak for alle de spændende input, til den debat jeg startede :-D

Håber i får en rigtig god uge.

Mvh. Nikolaj Sørensen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)