Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et tomt lokale? Eller en kreativ ide til hvor jeg finder det rigtige?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg drømmer om at få mit helt eget lokale i København til mine meditationsworkshops, og jeg har ikke ret meget at rutte med. Kigger jeg på lokaleannoncer, kan jeg se at noget i den størrelse jeg skal bruge, koster mange penge i fast månedsleje på fuld tid. Derfor er jeg på udkig efter alternative løsninger i første omgang, og det behøver ikke være noget permanent, for jeg har egentlig bare brug for at kunne eksperimentere lidt her i startfasen. Så et eller andet der står tomt til det bliver solgt, skal rives ned lige om lidt el.lign. vil være glimrende.

Lige nu lejer jeg mig ind et rigtig dejligt sted ca. en weekend om måneden, men at have mit eget ville have mange fordele. Mine workshops er lidt af et udstyrsstykke, så det ville være rart ikke at stille op og pakke sammen hver gang, da det tager 1½ time i begge ender, og jeg desuden skal slæææbe ting frem og tilbage. Det ville også give mig den mulighed at jeg kunne have flere workshops i kalenderen uden at hænge på ekstraudgifter hvis der ikke er nok tilmeldte og jeg derfor må aflyse (jeg er som sagt i en startfase hvor jeg ikke kan regne med at folk kommer væltende ind i butikken af sig selv, så lige nu er hver gang et sats). Jeg ville kunne være fri til at eksperimentere mere med forskellige tidspunkter på den måde, og jeg ville kunne lave flere mindre arrangementer hvor jeg ikke er afhængig af at der møder nok op til at kunne betale lokalelejen – og i øvrigt ikke skal bruge 3 timer på opstilling/oprydning for et arrangement der ikke engang varer så længe.

Det jeg har brug for, er et lokale på ca. 40 m2. Folk skal ligge på gulvet (på madrasser) og have det rart, så det skal ikke være et fodkoldt sted, men et stabilt lunt sted hvor der også kan luftes ud. Dvs. et eller andet koldt kælderbetongulv dur nok ikke.

Ud over det skal der være hurtig og nem adgang til toiletter og helst mere end et. Det kan lyde underligt at det er en væsentlig faktor, men det er vigtigt for min tidsplan på kurserne. Der skal desuden være (plads til) et køleskab og et sted hvor jeg kan lave kaffe og te. Jeg skal have rådighed over lokalet primært i weekender og om aftenen. Eller faktisk hele tiden, er jo ideen, for det jeg er ude efter, er netop et sted hvor jeg kan lade alting stå når jeg ikke er der, men lad os sige at det var et lokale jeg lejede af nogen der har kontor eller sådan noget der også, så skulle det ikke forstyrre dem at jeg var der med 8 mennesker.

Hvor finder jeg sådan et lokale, og hvad ville det mon koste mig? Kreative ideer ønskes. På den ene side føles det tæskenaivt at tro at nogen bare sådan lige har et dejligt tomt 40 m2 lokale med gode toiletforhold som vil låne mig det til næsten ingen penge, på den anden side har jeg hørt om andre der har været heldige at finde den slags (f.eks. Mogens Nørgaard og hans slumstormerkontor), så det skader vel næppe at give udtryk for sine behov og håbe på et mirakel. :-)

~
Anja

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Læste dit indlæg, det lyder som et rigtig spændende projekt. Ønsker dig held og lykke med at finde noget :)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Rasmus. :-)

~
Anja 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville forsøge at kontakte nogle sportsklubber - de har ofte gode lokaler, med en hal, toiletter/bad, køkken og ekstra "mødelokaler".

F.eks kan jeg se i vore lokale klubber at der foregår andre ting iløbet af dagen - så helt sikkert at de låner/lejer lokalerne.

Mange klubber fattes jo også penge, så en lille ekstra lejeindtægt for dem er sikkert heller ikke af vejen.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Har du prøvet at høre ved din kommunes børne - ungeudvalg om de har kendskab til sådan lokaler, da der jo også lukkes skoler og andre institutioner i København, det kan måske give dem idéer om at bruge lokalerne til andet en møbelopbevaring.

Ellers smid dine "hold" ind under nogle oplysningsforbund, så finder de lokaler til dig og du får andre klienter, da de jo laver fine reklamer for dit hold i løbet af et kalenderår. 

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis du tilbyder det som aftenskole?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode forslag. :-) Hvis man tilbyder noget via aftenskole, vil det så ikke typisk blive i et lokale man skal dele med andre?

~
Anja 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt evt Linus Aabye

 

http://www.tangourquiza.com/index.php/kontakt.html

Det er min bror, de har lige åbnet nye lokaler, og jeg ved at der blandt andet er et yoga hold, og noget andet i huset også. Jeg kender ikke prisen, men det er helt ny-istandsatte lokaler på Islands Brygge.

 

Du kan altid sige du har fået navnet af mig :)

 

 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er fit budget, sådan ca?

Mere for at danne mig et overblik over muligheder, ved selvfølgelig godt at det helst skal være gratis ;) 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anja Lysholm:
Hvis man tilbyder noget via aftenskole, vil det så ikke typisk blive i et lokale man skal dele med andre?

Hej Anja

Du kan godt have dit eget private sted og tilbyde at lave nogle hold som aftenskolehold. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)