Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyåbnet webshop. Bank mig igennem med kritik!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  www.lygtesalg.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu har jeg endelig fået åbnet min første webshop (dette er desuden også første indlæg på amino)

Link til webshoppen: www.lygtesalg.dk

Jeg tager imod alt form for kritik.

Fortæl mig endelig, hvad jeg kan gøre bedre, hvad der er godt, hvad der er dårligt osv osv.. Det vil gøre mig dybt taknemmelig.

Mange gange tak på forhånd!

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker side. Meget indbydende. 

Jeg ville gøre noget ved din header, da den ser lidt tom ud.. Så eventuelt sætte dine produktkategorier i nogle bokse, sådan det ikke kun er tekst. Produktsiderne er super overskuelige - thumbs up for det. 

Super at alt er oversat og det hele ser super professionelt ud. Klart en webshop jeg ville handle hos!

-Kristian

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  www.lygtesalg.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med headeren er noteret, mange tak for det! Det hjalp mig et skridt længere frem.

- Remzo 

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker hjemmeside, har du selv lavet den? hvilket Template har du brugt? 

Lidt for mørkt banner til en lygte hjemmeside måske ?noget der lyser det op?
de 3 knapper i banneret, burde du sætte nedeunder, de bliver rodet sammen med de bogstaver der er i forvejen :)  

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin webshop, men lige en enkelt kommentar,
Når man går ned på siden, så overskygger ZOPIN-chat modulet for nogle væsentlige informationer, som er relevante for de fleste potentielle kunder.

Måske du skulle flytte dette modul til et andet sted på shoppen og lade et andet modul bliver påvirket af ZOPIN-modulet. :-)

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 52
Fra  KjergaardGraphic Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu da du beder om kritik, vil jeg ikke fokusere på det positive, men det mere negative.

- Først og fremmeste vil jeg råde dig til, at finde en anden font/tekst type til din side, og evt. slå caps lock fra - Dette er mest rettet mod menuen.

- Da slideshowet fylder en del af din side, og er det som fanger ens opmærksomhed først, vil jeg klart anbefale dig er få lavet nogle nye slides.
Skulle du være interesseret, så send mig gerne en pm, eller en mail på kjergaardgraphic@gmail.com, og jeg vil sammen sætte et par gratis udkast til nye slides.

Mvh.
Michael Kjergaard 

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  www.lygtesalg.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle sammens feedback. Det hele kunne bruges!

Jeg har sendt dig en mail Michael - Tak for tilbuddet. 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige at der stadig er engelske tekster når man tilføjer vare til indkøbskurven.

Desuden har jeg samme mening om dine bannere, hvor det er svært at se dit lygte logo fordi det er for mørkt :-)

Er det wordpress og woocommerce? - Spørger fordi jeg selv overvejer denne løsning til et nyt projekt ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remzos,

Tillykke med din nye webshop :)

Jeg synes der er mange gode elementer. Jeg har kigget lidt på varekortet.

Hvis det er muligt for dig, ville jeg nok flytte "Pris" og "Køb-knap" over tekst-beskrivelsen.

En detalje: lagerstatus og "Køb-knap" har samme grønne farve. Lad "Køb-knappen" råbe mest og vælg en anden farve på lagerstatus - måske samme farve som indikatoren har i din produktliste.

Når man lægger en vare i kurven får man en besked "[Produktnavn] was added into cart". Jeg synes du skal få det oversat til dansk, så der ikke er dele der er på engelsk. Det gælder også når der ikke er flere varer på lager (den røde besked er på engelsk).

God vind!

/Bobby

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  www.lygtesalg.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fine detaljer i kommer med.

Jeg har valgt at bruge Magento, da jeg mener at det dækker mine behov bedst. Magento er et lidt mere avanceret system i forhold til de andre, men det er super godt, når det først er kommet op at køre.

Designet/temaet har jeg selv lavet fra scratch!

Tak for jeres feedback! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)