Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig fotograf på fyn til billede af produkter til webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg søger en fotograf hurtigst muligt til at tage nogle billeder af wallstickers til min webshop. Jeg søger nogle der har nogle settings de kan fotograferes i eller som er villig til at komme til mig og bruge min indretning som "setting.

de skal såedes fotograferes i nogle "bolig omgivelser" som stof og stil katalogerne- bare i mindre "format".

Smid meget gerne en besked og stil spørgsmål.

Venligst

Natascha Schmidt

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:31

tazzerr:
Jeg søger nogle der har nogle settings de kan fotograferes i eller som er villig til at komme til mig og bruge min indretning som "setting.

Hej tazzerr

Måske du kan "nøjes" med at tage fotos af forskellige settings og derefter søge efter en Photoshopper, som så sætter dem "på"  digitalt, uden at de rent faktisk har været der i forvejen og så bruge en fotograf til optagelse af gør det selv instruktion-video 

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:42

Det var da en rigtig god ide :) Hedder det simpelthen en "photoshopper" eller hvordan finder man en der kan sådan noget? :)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 23:11
Hej Tazzerr,

Vi kan godt hjælpe dig. Smid gerne en pm med dine oplysninger.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 07:29

tazzerr:
Hedder det simpelthen en "photoshopper" eller hvordan finder man en der kan sådan noget? :)

Hej

jeg skrev Photoshopper, fordi det skal være en som har Photoshop som sit daglige værktøj :) da der findes værktøj i dette program, til netop den opgave du skal have lavet.

Der er helt sikkert nogle her på Amino, som nu kan give dit tilbud, jeg kan desvære ikke tage opgaven, da jeghar sagt ja til lidt for meget billedbehandling her i valgtiden, men hvis du har et digital wallsticker og baggrund allerede nu, kan jeg godt lave en gratis en for dig, så du kan se hvordan det kan se ud. 

Ellers vent lidt på at nogle med erfaring i Photoshop ser denne tråd, så får du helt sikkert nogle gode tilbud. Du kan også vælge at outsource sådan nogle opgaver.

Du kan prøve en anden Amino  som muligvis også har denne service

Frederik laver også denne type service tror jeg, men prøv at spørg ham, han er også på Amino

Vi laver også sådan opgaver, men ikke i denne mdr. desvære

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)