Så længe det ikke bryder den danske lovgivning, udbyderen af de affiliate produkter, eller Facebook's retningslinjer. Så ser jeg ikke noget der burde stoppe der.
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Okay jeg er "kunde" hos TradeDoubler, mange vil ikke have at man laver SEO/SEM, hvilket jo er fint, men der står intet om Facebook og AdWords reklamer. Nogle vil ikke have at man laver egen grafik, men man kan jo blot bruge den som de har til rådighed.
Okay jeg er "kunde" hos TradeDoubler, mange vil ikke have at man laver SEO/SEM, hvilket jo er fint, men der står intet om Facebook og AdWords reklamer. Nogle vil ikke have at man laver egen grafik, men man kan jo blot bruge den som de har til rådighed.
Tak.
Hvis der ikke konkret står at du må ikke må markedsføre det via. reklamer eller andet lignende, så har jeg bare én ting at sige. Go for it ;)
Okay jeg er "kunde" hos TradeDoubler, mange vil ikke have at man laver SEO/SEM, hvilket jo er fint, men der står intet om Facebook og AdWords reklamer.
Okay jeg er "kunde" hos TradeDoubler, mange vil ikke have at man laver SEO/SEM, hvilket jo er fint, men der står intet om Facebook og AdWords reklamer.
AdWords hører ind under SEM (Search Engine Marketing)
Vidste ikke hvad SEM betød, dejligt at vide det :)