Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung dreng på 17 med store drømme

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lynge
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg er en ung dreng på 17 år, som har gået og tænkt over at starte min egen webshop i et stykke tid. Jeg går i øjeblikket i gymnasiet, hvor jeg studerer marketing. Da jeg kun er 17 år har jeg ikke den store erfaring, men jeg har dog en lille drøm gemt i mig.

Jeg sad og søgte lidt rundt på nettet, og det slog mig, at der ingen webshops var som kun solgte blazere. Det synes jeg egentlig var lidt underligt. Er det fordi folk generelt ikke køber blazere over nettet? Anyway, jeg fik den ide at jeg ville lave en webshop, som kun solgte blazere. Jeg er nok inspireret lidt af ham som startede Flipsefyr.dk, da han jo gjorde lidt det samme, bare med slips mm. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg kan få realiseret min ide, da jeg ikke rigtig ved hvordan man laver en webshop eller hvordan man får kontakt til leverandører af blazere. Jeg har hørt om dropshipping, måske det kunne være en mulighed? 

Jeg håber, at i har nogle brugbare ideer/råd. 

På forhånd mange tak :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:02

Spændende og godt at se endnu en ung iværksætter gut! 

Det hele vil være meget nemmere at forklare over skype eventuelt - så hvis du har brug for lidt sparring eller noget kan du altid kontakte mig derover: danmarkmads

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er 15 år, men har erfaring.

Hvis du har tid, og penge, så står jeg klar til at hjælpe dig 100%

Vi vil promovere via. Facebook, jeg vil sætte webshoppen op med custom design som jeg laver, og jeg skal nok kontakte leverandørerne.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:08

Tomat... Der er jo ikke særlig meget ved, at ham som er IVÆRKSÆTTEREn ikke får lov til at kontakte sine egne leverandører?  Manden søger jo hjælp og rådgivning til hvordan du lige kan gøre det som mange andre unge iværksættere har gjort. Derfor så vil jeg også mene at din kommentar med " Hvis du har tid og penge så står du 100% klar. Tror han vil ligge tid i det hvis han alligevel selv skal starte det, og hvad regner du at tage for dine serviceydelser? Har du referencer eventuelt på det du har lavet siden du har erfaringen... Det virker lidt for kontant stillet op efter min smag - når han i første ende søgte hjælp. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 17:10

Mads:

Tomat... Der er jo ikke særlig meget ved, at ham som er IVÆRKSÆTTEREn ikke får lov til at kontakte sine egne leverandører?  Manden søger jo hjælp og rådgivning til hvordan du lige kan gøre det som mange andre unge iværksættere har gjort. Derfor så vil jeg også mene at din kommentar med " Hvis du har tid og penge så står du 100% klar. Tror han vil ligge tid i det hvis han alligevel selv skal starte det, og hvad regner du at tage for dine serviceydelser? Har du referencer eventuelt på det du har lavet siden du har erfaringen... Det virker lidt for kontant stillet op efter min smag - når han i første ende søgte hjælp. 

Du er ikke blevet spurgt én eneste gang.

Jeg giver referencer, priser, og andet ud når ting bliver relevante.

Fra Lynge
Tilmeldt 27. Oct 13
Skrevet kl. 17:14

Hej tomat121

Af ren nysgerrighed, hvad har du lavet før i tiden, siden du i en alder af 15 år "har meget erfaring"? 

Fra Lynge
Tilmeldt 27. Oct 13
Skrevet kl. 17:15

Tak for svar - er hermed noteret :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 17:18

Magnus Degn:

Hej tomat121

Af ren nysgerrighed, hvad har du lavet før i tiden, siden du i en alder af 15 år "har meget erfaring"? 

Programmering(mest freelance projekter), flere webshops, YouTube, og så har jeg en masse andet, jeg har arbejdet med en masse forskellige spændende projekter, som har givet mig udfordringer og lært mig en masse.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:19

.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:19

Hej Magnus,

Super cool du vil igang! Smid mig en PM hvis du vil have noget sparring fra en anden ungiværksætter.

Jeg tror bare desværre ikke der vil være det helt store marked for det. Forskellen på slips og blazere er prisen.

Men jeg tror godt det kunne blive en succes med hårdt arbejde.

Evt. lav er formel hvor man kan indtaste sine mål og få skrædersyet en blazer, for jeg hader "firkantet" blazere, hvilket jeg tror mange gør..

De bedste hilsner

Mads Larsen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)