Goddag alle sammen! Jeg står og har fået lidt overskud i kalenderen, derfor vil jeg nu gerne tilbyde 2 heldige iværksættere at få en flot professionel og unik webshop løsning med et unikt logo, visitkort og design af webshop. Løsningen tilbydes i enten WordPress & WooCommerce eller PrestaShop - Så der er lidt til en hver smag ! : ) Kampagne Pris: 7.995,- Løsningen bliver leveret på NO CURE, NO PAY - Så du betaler først når du er tilfreds med løsningen og den skal leveres. Jeg glæder mig meget til at høre fra mange af jer herinde og lave jeres nye webshop! Ha' en fantastisk onsdag alle sammen, vi tales ved! *Kontaktes helst via Privat Besked hvis yderligere spørgsmål haves.* |
Få dig nu en webshop!
- 1
Mvh. Nichlas |
Wow det lyder næsten for godt til at være sandt! Held og lykke :) |
Bruger tillader ikke private indlægBrugeren du vil sende en Privat Besked til, har slået den funktion fra. Så det kan du desværre ikke.
|
Hej Nicolai Det er ikke muligt at skrive et privat besked til dig, er det mulig at få din mail så? Mvh Nick Brandstrup |
Hej Nicolai
Ja, det kan godt ske at du kun vil have spørgsmål som Privat Besked, men Amino er et debat forum og derfor vælger jeg at smide en kommentar til din tråd. Håber det er i orden :-) God vind ![]() |
Hej alle sammen, Dejligt at se jeres interesse! :) Så skulle man gerne kunne sende mig Privat Beskeder. Paypal betaling medfølger. Tekst medfølger. De første 20 produkter er inkluderet, derefter 25,- pr. produkt. Host skal tilkøbes ved siden af. (evt hos Meebox) Designet er enten lavet unikt efter dine behov, eller fra et købt template der bliver tilpasset. Mailopsætning er ikke inkluderet. Support ydes gratis på mindre rettelser og service behov. - Ellers aftales der en pris individuelt efter behov med kunden. Finder du fejl i shoppen skal du endelig melde dem til os og de rettes uden ekstra beregning også efter 1 år. Prisen er uden moms. Jeg har intet mod at du svarer i tråden heller (Y) Jeg takker for jeres alle interesse og vil rigtig gerne høre fra jer, jer der har henvendt jer tidligere vil jeg begynde at kontakte nu. God aften!
|