Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken erhvervskonti skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 31
Fra  DKS Innova Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Min forretningspartner og jeg skal til at lave en erhvervskonti, så vi har styr på økonomien og begge kan logge ind på samme nem-id.

Talte med Danske Bank Erhverv for to minutter siden, som kunne tilbyde en erhvervskonti med der tilhørende vejledning osv. - med en oprettelse på 750kr og et månedlig gebyr på 100kr. (850kr i kvartalet hvis du ikke er kunde)

Det er måske ikke så slemt eller er det (1200kr om året)???

Er det et bedre sted/bank til billigere penge med bedre forkus på iværksætter vejledning? Eller hvad siger jeres erfaring. 

Har ofte tænkt på at skifte bank, så her er måske muligheden for at træde ud at loyalitetens magtgreb.

I øvrigt fortalte han at man SKAL have erhvervskonti, når man er erhvervsdrivende, hvilket ikke er helt korrekt, da man gerne må bruge sin privatkonti - dog anbefales det at man opretter én, hvis man læser Mr. Amino (John Hannover) meget prisværdige indlæg og blog (som du skal have tusind tak for. Det er guld værd) Starhttp://johnhannover.blogspot.dk/2013/08/erhvervskonto-contra-privat.html

Jeg takker på forhånd for al support og gode råd.

God aften.

Mange venlige hilsner.

Dennis Sarup

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 124
Fra  DataWise Skrevet kl. 15:36

Det lyder vildt. Jeg har en der er meget billigere. Og det er ved......
Danske bank :-)

Den er gratis. Jeg har intet betalt, og betaler heller ingen gebyrer(Så vidt jeg ved). Jeg har dog heller ingen kassekredit på den. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:43

en konto, flere konti :)

Men der er sikkert mange gode bud - jeg benytter selv Nordea som er gratis.

Jeg ved ikke om man kan påstå de har fokus på iværksættere, men det har jeg heller ikke behov for, så ikke noget problem der.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:45

Dennis Sarup:
Talte med Danske Bank Erhverv for to minutter siden, som kunne tilbyde en erhvervskonti med der tilhørende vejledning osv. - med en oprettelse på 750kr og et månedlig gebyr på 100kr. (850kr i kvartalet hvis du ikke er kunde)

Du kan godt få prisen længer ned hvis du i forvejen er plus kunde hos dem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 6. May 13
Fra  DKS Innova Skrevet kl. 15:58

clauskc.dk:
Den er gratis. Jeg har intet betalt, og betaler heller ingen gebyrer(Så vidt jeg ved). Jeg har dog heller ingen kassekredit på den. 
Gratis!!! Nå ja, så har vi da lidt at forhandle om, hvis jeg ringer til DB igen :) 

Vi har hellere ikke noget rødt på kontoen og har den kapital vi skal bruge - hvilket jeg også fortalte Mr. Rådgiver. 

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:37

Hej

Jeg havde selv samme oplevelse i sidste måned hos danske bank, jeg fortalte dem at det kunne de glemme alt om, og at hvis de forsatte med den grådighed så ville jeg skifte bank og sluttede samtalen.

Der gik præcis 10 minutter så ringede danske bank igen og fortalte at de ville tilbyde en erhvervs konto med visa kort helt gratis, hvis jeg beholdte mine aktiviteter hos dem.

Der er bare arveligt at man skal hæve stemmen og komme med trusler om bank skifte før de behandler en med respekt.

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 6. May 13
Fra  DKS Innova Skrevet kl. 18:41

Mange tak for rådet og historien.

Jeg må op med næven og true lidt!!! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)