Hej Aminoer Min forretningspartner og jeg skal til at lave en erhvervskonti, så vi har styr på økonomien og begge kan logge ind på samme nem-id. Talte med Danske Bank Erhverv for to minutter siden, som kunne tilbyde en erhvervskonti med der tilhørende vejledning osv. - med en oprettelse på 750kr og et månedlig gebyr på 100kr. (850kr i kvartalet hvis du ikke er kunde) Det er måske ikke så slemt eller er det (1200kr om året)??? Er det et bedre sted/bank til billigere penge med bedre forkus på iværksætter vejledning? Eller hvad siger jeres erfaring. Har ofte tænkt på at skifte bank, så her er måske muligheden for at træde ud at loyalitetens magtgreb. I øvrigt fortalte han at man SKAL have erhvervskonti, når man er erhvervsdrivende, hvilket ikke er helt korrekt, da man gerne må bruge sin privatkonti - dog anbefales det at man opretter én, hvis man læser Mr. Amino (John Hannover) meget prisværdige indlæg og blog (som du skal have tusind tak for. Det er guld værd) Jeg takker på forhånd for al support og gode råd. God aften. Mange venlige hilsner. Dennis Sarup |
Det lyder vildt. Jeg har en der er meget billigere. Og det er ved......
Danske bank :-)
Den er gratis. Jeg har intet betalt, og betaler heller ingen gebyrer(Så vidt jeg ved). Jeg har dog heller ingen kassekredit på den.