Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 5 min. til at hjælpe med det her spørgeskema - vedr. holdning til fødevarer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Har I 5 minutter til at hjælpe 3 kandidatstuderende med at besvare et lille spørgeskema? Du kan endda vinde et gavekort til en biograftur inkl. popcorn og sodavand.

Hvis du vil hjælpe, så følg dette link:
https://docs.google.com/forms/d/1jr5mHy3HPQSidv6-tJtZJHz5sjqZdNoBKoYd_z5tAPI/viewform

Jeg håber ikke I betragter det som spam. På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh.

Rasmus
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:15

Så er det besvaret :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Jeg deltager konsekvent i diverse spørgeskemaundersøgelser på Amino, men har nok lidt svært ved at holde dampen oppe.

I denne gik jeg i stå efter "Betragter du dig selv som vegetar?". Knappen [Fortsæt >>] bragte mig ikke videre.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 17:59

Endeligt et spørgeskema det ikke når at blive kedeligt. Tak for det.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:02

Udfyldt :)

Men næste gang i skal lave et spørgeskema...så undersøg lige lidt omkring, hvordan det kan skrues sammen, så det er så nemt som muligt at udfylde.

Der var masser af steder, som slet ikke var relevante for mig at besvare, fordi jeg fx. havde svaret nej til et foregående spørgsmål. Der kan altså designe spørgeskemaerner sådan at spørgsmålene som man skal besvare afhænger af tidligere svar.

kig eventuelt på Surveymonkey næste gang. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)