Hej Aminoer! Jeg har nu og skal til at oprette mig som virksomhed, MEN ved sku ikke lige helt hvad jeg skal kalde mig.. Virksomheden skal være en virksomhed som står bag en hjemmeside - altså skal den ikke hedde noget ligne hjemmesiden da min virksomhed bare ejer hjemmesiden. Derfor er virksomheden altså ikke i nogen branche, men beskæftiger sig med forskellige ting, og den første er altså en hjemmeside.. Mit navn er Nick Brandstrup og har flere gange tænkt på noget med NB …. et eller andet eller Brandstrup et eller andet men kan ikke komme på NAVNET.. Og er der egentlig regler for hvad jeg må kalde firmaet? fx om jeg må kalde det Koncern, business, group eller whatever.. Men smid gerne nogle navne på bordet, det er faktisk det sidste (og sværeste) skridt inden registreringen synes jeg.. haha Mvh Nick Brandstrup |
Jeg kaldte min virksomhed Group da jeg netop også forventede at der kom mere til med tiden :)
Tror eneste lovkrav er at du ikke benytter trademarks og at selskabsformen skal indgå