Er der nogle Aminoer som kender et godt wp plugin som kan præsenterer data på en wordpress side fra en mysql database?
Forestil jer at jeg i databasen har en masse loggede værdier fra eks. en temperaturføler som hvert 5. minut lægger en logning i databasen.
Så vil jeg gerne præsenterer disse data for brugerne dels via talværdier men også gerne en kurve. Brugeren skal kunne vælge hvilken tidsperiode data ønskes fra, dvs. der må gerne være en form for filterfunktion tilknyttet.
Er der nogen som ved om denne funktionalitet eksisterer? jeg har søgt mange steder men kender måske ikke lige den rigtige søgefrase som leder mig til mit svar
Er det en stor opgave, eller er det ligetil hvis man altså er php "haj" jeg tænker bare at der må mange som har brug for dette for at vise alle mulige data for sine brugere.
Er der nogle Aminoer som kender et godt wp plugin som kan præsenterer data på en wordpress side fra en mysql database?
Forestil jer at jeg i databasen har en masse loggede værdier fra eks. en temperaturføler som hvert 5. minut lægger en logning i databasen.
Så vil jeg gerne præsenterer disse data for brugerne dels via talværdier men også gerne en kurve. Brugeren skal kunne vælge hvilken tidsperiode data ønskes fra, dvs. der må gerne være en form for filterfunktion tilknyttet.
Er der nogen som ved om denne funktionalitet eksisterer? jeg har søgt mange steder men kender måske ikke lige den rigtige søgefrase som leder mig til mit svar
på forhånd tak :-)
rentebasen:
på forhånd tak :-)
Hejsa.
Jeg har også søgt og kan heller ikke finde nogle moduler til Wordpress der kan det du ønsker. Vi kan godt udvikle en løsning til dig, hvor vi vil bruge JpGraph der kan præsentere dine data på helt den måde du ønsker.
Send mig en e-mail: bj@technical.dk med krav og ydereligere specifikationer - så udregner jeg et uforpligtende tilbud.
Jeg er nu ikke helt klar til at få udviklet en special løsning endnu, jeg ved at når man først kommer igang tager omfanget altid til, så jeg håbede at jeg kunne sidde og nørde og teste lidt først, og så måske kigge på en specialløsning.
jeg kigger lidt videre og ser om jeg kan finde noget, jeg fandt et modul som hedder tablepress det kan vise tabeller i wordpress fra mysql men ikke grafer osv. jeg ved heller ikke om der er filter funktion.