Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du iværksætter og søger du en investor eller en partner? Søger du gode råd omkring salg/marketing eller andet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du iværksætter og har du en god idé, men mangler penge eller gode råd omkring annoncering, markedsføring eller gode råd til hvordan du kan tjene penge på din idé, så har du her muligheden for at komme videre med dit projekt.

Jeg er selv virksomhedsejer og iværksætter og har arbejdet med salg og marketing i 8 år, hos eBay og flere af de store danske mediehuse.

Jeg har et stort netværk og hjælper flere virksomheder med at tjene penge på deres idéer.

Det jeg søger er en som sidder med en god idé eller som måske allerede er i gang med sin forretning, men som har brug for lidt hjælp inden for salg eller som måske har brug for økonomisk hjælp til at få idéen videre.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 13:47

Bare lige for at forstå det korrekt.

Søger du selv projekter du kan investere i?

Eller er du en konsulent der hjælper folk med at tjene penge på sin virksomhed og/eller finde investorer?

Og hvad forventer du til gengæld?

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 13:52

Tænkte præcis det samme som Jacob.

Chub, kan du angive lidt mere konkret hvad du leder efter?

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 28. Apr 13
Skrevet kl. 13:53

Hej Jacob

Tak for din henvendelse.

Det jeg søger, er egentlig at gå med i et projekt eller en idé, sammen med f.eks. dig som muligvis søger sparring, penge eller andet.

Jeg elsker at arbejde med nye spændende idéer og projekter.

Har du selv en virksomhed eller en idé?

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:58

Er du interesseret i opstart af webshop indenfor gadget segmentet? Har selv kapital. Hvor er du fra og kan du ikke linke til nogen virksomheder du har startet?

Tilmeldt 28. Apr 13
Skrevet kl. 14:02
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:11

Har smidt en mail afsted:-)

Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57

Hej
Jeg har udviklet og fået produceret en køreklar prototype af min ide. Men jeg mangler hjælp til at realisere den.
Vh
René

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:48

Ønsker du at købe opvarmet beklædning såsom handsker, vanter, strømper, veste mv., er du tvunget til at handle med udenlandske webshops (typisk USA el. UK) med alt hvad det nu indebærer. Det synes jeg er upraktisk, især fordi kundepotentialet befinder sig i aldersgruppen 55+, som i forvejen er noget uvant med nethandel. Derfor har jeg siden 1. januar 2013 udviklet en dansk webshop med import af on. produkter. Konceptet samt webshoppen (warmthru-dk.com) er nu færdigudviklet. Frem til i dag har ca. 5.500 mennesker besøgt shoppen med 34 konverteringer til følge, svarende til ca. 0,6 %. Det er ikke meget, men idéen skal jo også lige have lov til at bundfælde sig hos målgrupperne, som er motorcyklister, knallertkørere, cyklister, ryttere, jægere, sportsfiskere, vintersportsentusiaster (fritidsfolk) og handicappede. Det sker desværre ikke fra den ene dag til den anden. Har nu planer om at oversætte shoppen til tysk (det kan jeg selv gøre) for at komme med på det tyske marked. Jeg har hidtil kørt efter dropship-princippet for at spare på lagerudgifterne, men nye problemer omkring fragtomkostninger vanskeliggør desværre denne fremgangsmåde. Med andre ord, dækningsbidraget reduceres mærkbart. Det ville derfor være rart hvis jeg kunne oprette mit eget lille lager herhjemme (jeg har selv pladsen). Det vil reducere importfragten til 0 kr. Jeg søger derfor en investor, som vil gå sammen med undertegnede om dannelsen af et ApS.

hilsen

LOPET

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)