Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DestroySpam.net?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes lige jeg ville smide min nye "stop-spam"-side herind som anbefaling. Prøv tag et kig på den, og læs hvad sidens formål er.

http://destroyspam.net/

fuckyeah.dk
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:37

Det er intet problem at reklamere på Amino - det er til gengæld et problem at lægge et link til et produkt man selv har lavet, og lade som om det blot er en service til andre. Det ville klæde dig om du var ærlig omkring linket til siden.

Selve siden er umiddelbart meget skæg - den falder dog til jorden af flere årsager. Dels behøver spammerne blot modificere deres e-mail-harvesters til at ignorere dit domæne - problem solved. Dels risikerer en masse uheldige brugere at ende i spammernes kløer pga. din side - du autogenerer e-mail-adresser uden at kontrollere om domænet er optaget, og ja, det er temmelig usandsynligt, men rammer du rigtigt én gang, får en tilfældig bruger pludselig mere spam

Bortset fra det er jeg naturligvis for alle tiltag mod spam, så fortsæt endelig den gode tankestrøm. :)  

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:11

Den gener automatisk ugyldige e-mails og domæner. Ingen har disse e-mails!

Spammeren kan altid 'slå vores website fra', men de tænker jo ikke nærmere over det, FØR de har været der :-) Også ved de ikke hvor disse e-mails kommer fra, så derfor kommer de igen :) 

fuckyeah.dk
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:35
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)