|
Hej Aminoer Er der nogen derude, der kan give mig et kortfattet overslag omkring hvilke omkostninger(og størrelsen herpå), man skal være opmærksom på i forhold til opstart af en virksomhed. Vi snakker en handelsvirksomhed med et smalt vareparti, og online distribution.
Jeg er specielt interesseret i en ca. pris på udarbejdelse af en simpel webshop med 1-10 varer, samt prisen på driften, her tænker jeg specielt på prisen på en betalingstjeneste. Herudover må der være nogle afgifter eller lign. man skal være opmærksom på, evt. lovpligtige forsikringer.
Dertil er det kommet mig for øre, at man skal kigge langt efter et banklån/kassekredit, hvis man ikke kan stille personlig sikkerhed. Hvis det er tilfældet, også i det tilfælde hvor langt den største investering bliver i varelageret, og virksomheden vil blive drevet på fritidsbasis(lønudbetalinger vil ikke være nødvendig), altså risikoen betragter jeg som relativt lille, hvilke alternative finansieringsmuligheder findes der?
På forhånd tak.
Torben |
TorbenAndersen:Dertil er det kommet mig for øre, at man skal kigge langt efter et banklån/kassekredit, hvis man ikke kan stille personlig sikkerhed. Hvis det er tilfældet, også i det tilfælde hvor langt den største investering bliver i varelageret, og virksomheden vil blive drevet på fritidsbasis(lønudbetalinger vil ikke være nødvendig), altså risikoen betragter jeg som relativt lille, hvilke alternative finansieringsmuligheder findes der?
sandt at sige ikke mange - investor er vel ikke lige sagen her synes jeg - penge til varelager - men prøv dog banken mod sikkerhed i lager om ikke andet, men let er det ikke. Læs FÅ EN GOD START I BANKEN
VH John
Bliv gratis medlem