Jeg står i dag med en blomsterende virksomhed i et niche marked indenfor nethandel, og har nogle "store" tilbud på bordet omkring hvordan forretningen skal se ud i fremtiden...
Nogle løsninger udelukker de andre, nogle kan måske kombineres og andre er mere lige til.
Jeg mangler hjælp til at få stillet de rigtige spørgsmål, så den bedste løsning kan findes.
Er der nogen som kan hjælpe her eller anbefale andre?
Jeg ved ikke hvad sådan noget ligger i krone- og øremæssigt. Hvad skal jeg forvente?
Hvis de tilbud eller planer du har på bordet er nethandel inden for ”normale” brancher eller varer, har jeg måske muligheder for at hjælpe dig med at formulere nogle overordnede spørgsmål for valg eller beslutninger, og derved overflødiggøre en række detailbeslutninger.
Jeg går ikke ud fra, at du har f.eks. religiøse, politiske eller filantropiske formål med planerne, således at vi ”blot” kan fokusere på god gammeldags gevinstmaksimering på lang sigt.
Det seneste år har jeg haft med nethandel og betalingsformidling at gøre.
Hvis du selv har den faglige viden omkring produkterne, men mangler hjælp til at skabe overblik over dine muligheder og dine tanker omkring det, så vil jeg gerne tilbyde mig som sparringspartner.
Hvis det derimod er en faglig mentor, med kendskab til netop din branche, eller en økonomisk rådgiver, du efterspørger, må jeg melde pas.
Du kan evt. læse mere om mine metoder på min hjemmesidewww.skou-coaching.dk eller du kan ringe til mig for en uforpligtende snak, så du kan vurdere om det er min ekspertice du eftersøger.
Min normale pris ligger på kr. 650,- pr session (sessionen varer mellem 1 - 2 timer), men jeg vil gerne give dig et tilbud på en aminopris.