Hej folkens. Da jeg officelt starter min virksomhed den 18.11.2013 er der utrolig mange ting jeg skal ha' undersøgt og endnu flere ting jeg har spørgsmål til. Er der nogen der har erfaring med hvad de gjorde af alle deres spørgsmål den gang i startede? Hvordan jeg betaler korrekt, hvilket dokumenter jeg skal gemme, hvordan de skal gemmes. Jeg glæder mig til at høre hvad i har at sige. |
Book evt. en time eller to ved en revisor, jeg tror at det vil være godt givet ud. Jeg ved at der i Nordjylland er en ordning (NIN) hvor man betaler et lille beløb, og så kan man få nogle timers rådgivning ved eks. en revisor. Undersøg om der er noget lignende i dit område - erhvervskontoret i dit område vil vide det.
Ellers tag et spørgsmål ad gangen her på Amino. Specifikke spørgsmål besvares oftere end en masse løse. Og tjek også John Hannovers blog - johnhannover.blogspot.com, der kan du sikkert også finde en masse svar.
Held og lykke med dit startup!
Mvh Carsten