Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er så meget jeg skal vide, men hvor finder jeg informationen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Da jeg officelt starter min virksomhed den 18.11.2013 er der utrolig mange ting jeg skal ha' undersøgt og endnu flere ting jeg har spørgsmål til.
Jeg syntes at jeg leder og leder, men jeg kan ikke rigtig finde svar.

Er der nogen der har erfaring med hvad de gjorde af alle deres spørgsmål den gang i startede?
Jeg har spørgsmål lige fra min selvangivelse som enkeltmandsfirma, til det eventuelt at ansætte en til at køre og pakke.

Hvordan jeg betaler korrekt, hvilket dokumenter jeg skal gemme, hvordan de skal gemmes.
Hvordan jeg sikre at skattefar ikke kommer efter mig, osv osv.

Jeg glæder mig til at høre hvad i har at sige.
Jeg kan fortælle at jeg bor i Fredericia

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:28

Book evt. en time eller to ved en revisor, jeg tror at det vil være godt givet ud. Jeg ved at der i Nordjylland er en ordning (NIN) hvor man betaler et lille beløb, og så kan man få nogle timers rådgivning ved eks. en revisor. Undersøg om der er noget lignende i dit område - erhvervskontoret i dit område vil vide det.

Ellers tag et spørgsmål ad gangen her på Amino. Specifikke spørgsmål besvares oftere end en masse løse. Og tjek også John Hannovers blog - johnhannover.blogspot.com, der kan du sikkert også finde en masse svar.

Held og lykke med dit startup!

Mvh Carsten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:18
Hej min svigersøn
Bookede et møde med told og skat
Og de var helt vild hjælpsomme. De kunne ex oplyse hvad han skulle tage i pris når han ville sælge arbejds kraft ex hvormeget han skulle indregne til sociale omk
Der kan du måske få svar på nogle af dine spørgsmål
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)