Hej Aminoer! Jeg står og skal begynde at tage imod kreditkort til min virksomhed Hostly. Paymill, som er min betalingsgateway, kræver en identitetsbekræftelse. De vil have en autoritet som en bank eller advokat til at underskrive et dokument, der bekræfter at jeg er den jeg er. Jeg var nede i min bank igår, som aldrig havde set sådan et dokument før og henviste mig til borgerservice. Hvis min bank ikke har set sådan et dokument før, har borgerservice nok heller ikke, så det vil jeg ikke bruge min tid på at rode rundt i. Dokumentet er udfyldt på forhånd og skal bare signeres af en advokat. Jeg har desværre ikke rigtig mulighed for at hoste op med det helt store beløb, da jeg ikke har nogen indkomst fra det her endnu, siden min betalingsgateway ikke er aktiv endnu. Hvis der er en advokat i Aarhus, kommer jeg forbi med dokumentet, ellers bliver det sendt med posten og skal sendes retur - det skal jeg nok dække. Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe. Mvh. Niclas |
Det du søger er en Notar som du finder i dit lokale domhus, de tager 300 kr. for at stemple det - husk at medtage dit pas.
/Arco