Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en underskrift fra en advokat.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg står og skal begynde at tage imod kreditkort til min virksomhed Hostly. Paymill, som er min betalingsgateway, kræver en identitetsbekræftelse. De vil have en autoritet som en bank eller advokat til at underskrive et dokument, der bekræfter at jeg er den jeg er.

Jeg var nede i min bank igår, som aldrig havde set sådan et dokument før og henviste mig til borgerservice. Hvis min bank ikke har set sådan et dokument før, har borgerservice nok heller ikke, så det vil jeg ikke bruge min tid på at rode rundt i.

Dokumentet er udfyldt på forhånd og skal bare signeres af en advokat. Jeg har desværre ikke rigtig mulighed for at hoste op med det helt store beløb, da jeg ikke har nogen indkomst fra det her endnu, siden min betalingsgateway ikke er aktiv endnu.

Hvis der er en advokat i Aarhus, kommer jeg forbi med dokumentet, ellers bliver det sendt med posten og skal sendes retur - det skal jeg nok dække.

Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe.

Mvh.

Niclas

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 17:35

Det du søger er en Notar som du finder i dit lokale domhus, de tager 300 kr. for at stemple det - husk at medtage dit pas.

/Arco

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:57

Hr. Hedam - Frax.dk Development:
Jeg var nede i min bank igår, som aldrig havde set sådan et dokument før og henviste mig til borgerservice

Prøvede du at spørge efter en, som har ansvarområdet for udenlandske transaktioner, er sikker på de med lidt tid til at undersøge det, kunne have lavet denne beskæftigelse. 

Prøv at ringe til dem og spørg efter afd. for transaktioner til udlandet. Er sikker på de så vil undersøge det og ja du skal nok regne med gebyr betaling. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Det var dog noget rod med alt dette. Det er bare en enkelt underskrift. Kan det ikke gøres enklere?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:26

Jeg har været igennem det med dog med anden digital penge transaktioner og jeg sendte det til banken, de undersøgte det og attestererede det efterfølgende at jeg er mig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Du må gerne prøve at sende mig dokumentet, og hvis det er så enkelt som du skriver, så kan vil jeg gerne give dig et fonuftigt tilbud.

Mvh

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:56

slettet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Jeg har sendt en mail til min bank, for lige en sidste gang at høre, om de kan præsterer at fuldføre denne enkle opgave.

Ellers må jeg ty andre midler og spørge en advokat.

Andreas, har du en mail jeg kan sende den til?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Aka@askt.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Hej alle

Jeg har fået nu fået en underskrift af , så det er bare skønt.

Tak for hjælpen.

Mvh.

Niclas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)