Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner designer søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Søger en dygtig freelance designer som kan laver lækker grafik. På sigt skal vi bruge hjælp med alt muligt, men helt konkret mangler jeg hjælp med en topbanner til en webshop/Bulletin/Hero i gif/jpg.

Jeg mangler en grafiker som er fleksibel og hurtig. Så hvis du er dygtig og hurtig, så sende du mig en privat besked i aften med dit skype konto. Så skal jeg sende dig lidt instruktioner og håber du har et banner klart i morgen. Jeg betaler 500 DKK for dit banner hvis jeg vælger at anvende det. Anvender jeg det ikke betaler jeg ikke. 

som sagt, er det godt arbejde og et prisniveau du kan arbejde på så har vi meget arbejde til dig. (Det er også Flash opgaver i fremtiden)

/Mvh Anders

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:29

Hej.

Skriv gerne en mail til mig mads @ babytoys.dk, så tager vi den der fra. Jeg kan naturligvis lave nogle rigtig gode priser, og jeg sender også gerne nogle referencer :-)

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders04:
Jeg betaler 500 DKK for dit banner hvis jeg vælger at anvende det. Anvender jeg det ikke betaler jeg ikke.

Hej Anders

Jeg blev nød til at give dig 1 stjerne, for denne, da jeg syntes du ser hel forkert på det med at bruge tid på grafisk arbejde. Tid er en vare på samme måde som en T-shirt eller bukser, så hvis jeg handler hos dig, så skal jeg kun betale hvis jeg er tilfreds med det du sender mig, ellers smider jeg det bare ud og vi er kvit med den handel. Tror nok du vil sige, det ikke hænger sammen.

Du bliver nød til at sætte dig ned og finde den grafiker, som kan lave / udtrykke den "stil" du efterspørger. Det kan godt tage lidt tid, men så er det din egen tid du bruger og den kan du så vælge at sige er gratis for dig selv, men en grafiker tid er ikke gratis, det er en vare. 

Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

“The person who says it cannot be done should not interrupt the person doing it” :-)

Jeg forstår dig godt, og ved det er billigt hvis jeg får en god leverandør ud af det her, men jeg tænkte forsøge og se. Jeg har det meget svært ved at købe design, da jeg før har prøvet at betale penge for noget jeg valgte ikke at bruge før. Derfor vil jeg gerne teste nogle designer inden jeg vælger hvem der skal lave de næste 40 banner.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:45

Hej Anders,

Du kan kontakte mig på Emil-byllemos@hotmail.com

Vi kunne sagtens hjælpe dig med denne opgave.

Mvh Emil

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 52
Fra  KjergaardGraphic Skrevet kl. 20:25

Hej Anders,

Du må meget gerne sende mig en mail, med lidt info på kjergaardgraphic@gmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig,

Mvh.
Michael Kjergaard 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders04:
Jeg har det meget svært ved at købe design, da jeg før har prøvet at betale penge for noget jeg valgte ikke at bruge før.

Jeg har også måtte igennem en del restauranter for at finde dem jeg bedst kan lide, her har jeg også måtte betale for meget mad jeg ikke spiste :)

//

Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Sandt, men jeg ser det mere som en vinsmagning. Man smager lidt forskeligt vin gratis, men spytter det faktisk ud for at få smagen, og når man har fundet den rette vin, så køber man seks flasker af den.

Jeg synes det er spild at betale for noget man ikke bruger
Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 21:12
Det burde jo ikke være svært, at forstå stilen og kompetencen udfra de referencer man har.

Jeg tror ikke på du bliver tilfreds med noget arbejde, når du har den indstilling til en opgave.

Jeg må indrømme og sige jeg finder det dybt provokerende når jeg læser sådanne tråde.

Arbejder man gratis, er man nok studerende eller har dette som et bierhverv. Er det sådanne grafikere du søger ?
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 21:22

Anders04:
Jeg synes det er spild at betale for noget man ikke bruger

Du er da et fjols. Og helt ærligt, efter at have læst ovenstående, så er man også et fjols hvis man bruger tid på at lave arbejde for dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)