Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en kørende sælger, som kan sælge til virksomheder primært ??? Altså som en virksomhedsløsning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Pullover factory Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er butiksejer og sælger pullovers i en rang af forskellige farver. Lige pt. koncentrere jeg mig kun at sælge til kunder som kommer ind i butikken.

Jeg har nu tænkt på at udvide mit produkt til virksomheder så jeg kan lave en virksomhedsløsning for dem så deres medarbejder kan bære pullovers i virksomheden.

Jeg kan fremstille pullovers i forskellige kvaliteter, farver samt størrelser.  Pulloverne bliver fremstillet typisk i Rundhals, V-hals og som Veste.

Er der nogen som kender en sælger til den slags ?? Og hvor kan man søge sælger henne hvis det er ????

Jeg kan desværre ikke tilbyde en fast løn desværre, men kan tilbyde en fast provision for de pullover der bliver solgt.

Tusind tak. Sætter pris på jeres hjælp

glæder mig til at se jeres svar.

Bedste hilsen

IZ

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:36

Prøv evt. at tage en snak med dit lokale jobcenter.

Måske du kan få en sælger med løntilskud, men det kræver selvfølgelig at du giver en fast løn + evt. provision. Men med løntilskuddet burde det også kunne lade sig gøre.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 27. Mar 13
Fra  Pullover factory Skrevet kl. 13:50

Ja, det lyder som en god ide.

Det vil jeg prøve.

Mange tak for et godt råd.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 16:57

Gå en tur på linkedin og søg efter freelance sælger eller noget i den retning. Der findes også en gruppe, der hedder "Opgavenetværket", hvor man poster sine tilbud eller udbud, der skulle også være muligheder.

Tilmeldt 27. Mar 13
Fra  Pullover factory Skrevet kl. 17:11

Mange tak Eugene.

Det er også en god mulighed.

Jeg vil gå i dybden med det samme :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)