Hey allesammen Jeg er på bar bund. Jeg prøvede for ½ års tid siden at åbne en webshop, med salg af spil og hardware, men markedet er så stort og konkurrencen er ekstremt hård. Så jeg droppede det inden jeg åbnede, da jeg heller ikke har de økonomiske værktøjer til at satse så stort. Men nu er jeg helt blank. Jeg vil gerne have en webshop, jeg kan bruge min tid på og lærer en masse omkring, men jeg har ingen idé om, hvad jeg skal sælge. Har i nogle ideér? Det behøves ikke at være et produkt der fanger min interesse, da selve webshoppen er min interesse. Mvh Mads |
Hvad skal jeg sælge?
- 1
Hvis produktet er ligegyldigt, hvorfor tager du så ikke bare selv og finder noget? Men ellers har jeg nogen helt vilkårlige forslag til dig, siden produktet er ligemeget: - Nødder - Lakrids i alle afskygninger - Fodpudder - Vaseline - Hårvoks - Talkum - Pandebånd - Slik Håber det kan bruges - det burde det i hvert fald. |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Jeg synes du skulle tage et kig på Aminos virksomhedsbørs! Hvis du ikke selv kan finde på et produkt, så er det sgu lidt op ad bakke herfra. |
Webshop med webshops? |
Det er kun dig selv, som ved, hva du kan/vil sælge... Men jeg har skrevet 10 anderledes råd til at starte en webshop/drive den. Måske du kan finde inspiration der? |
Hvis kun det er webshoppen der er vigtig for dig at drive, kunne det evt. være en konsulent shop du satte op, hvor du rådgav og hjalp andre iværksættere igang med deres koncept ? |
Hvad med at købe en allerede igang webshop |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)