Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Mailchimp - Ingen billeder

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 16
Fra  ann wei design Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SELVFØLGELIG:

Tusind tak for hjælpen.

Jeg prøver senere at spørge her i forummet om hvordan man skriver en mail til mange uden at man kan se hvem der modtager den.

Det var måske en mulighed i stedet.

TAK TAK

Mange hilsener Annette

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For at sende til mange, og de ikke kan se de andre, skal du bruge BCC.

I forhold til f. eks. MailChimp, kan du ikke se, hvem der åbner og hvad de klikker på (og dermed måle effekten). Så hvis det er til din forretning, vil jeg klart anbefale dig at bruge et program til udsendelse af nyhedsbreve. 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 16
Fra  ann wei design Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - men ja, det er rigtigt - jeg kan måle hvor mange der åbner med MailChimp. - jeg kan kun gentage mig selv med "ser ikke godt ud når man åbner mailen og ser en masse skrift i én køre" - men jeg må gøre hvad jeg kan for at det står tydeligt at man skal klikke på linket.

 

TAK -  du er/arbejder på MailPlatform?

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis spørgsmålet om at arbejde på MailPlatform var til mig, så er svaret nej. Jeg fokuserer på MailChimp og Campaign Monitor. Jeg har dog det indtryk, at MailPlatform også er ganske glimrende. Dette indtryk er baseret på, hvad jeg har set/hørt omtalt - ikke personlige erfaringer. Der er SÅ mange programmer, jeg har så valgt at fokusere på to af disse.

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 16
Fra  ann wei design Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var til dig, Bjørn.

OK - Så er det derfor du ved så meget om MailChimp.

Tak for din interesse

De bedste hilsener

Annette

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hjælper ikke at skifte program for at få vist billederne. Det er alene modtager der via settings i egen inbox afgør om billeder downloades automatisk.
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 16
Fra  ann wei design Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Jesper tak det kan jeg se på nogle af de nyhedsbreve jeg modtager. Det må løses ved jeg skriver øverst at der skal klikkes på linket... tak igen Annette
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

smyksak:

OK - men ja, det er rigtigt - jeg kan måle hvor mange der åbner med MailChimp. - jeg kan kun gentage mig selv med "ser ikke godt ud når man åbner mailen og ser en masse skrift i én køre" - men jeg må gøre hvad jeg kan for at det står tydeligt at man skal klikke på linket.

Ud fra din beskrivelse lyder det ikke som om problemet udelukkende er billeder, der ikke indlæses. Kan du tage et screenshot af problemet og lægge det online et sted (f.eks. www.imgur.com), så vi kan se det? Fortæl også gerne hvilket e-mailprogram du bruger. 

Det er sandsynligt at problemet er begrænet til et meget lille antal e-mailprogrammer, og du netop bruger det. Det kan vi finde ud af på denne måde. :)

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 16
Fra  ann wei design Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David.
Det vil jeg meget gerne. Skriver når det er gjort, det bliver mandag for jeg er først i DK igen mandag.
På forhånd tak.
De bedste hilsener Annette
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 16
Fra  ann wei design Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)