Jeg har tidligere brugt Hetzner i årevis, men skiftede i sommers til Netgroup.dk.. det har dog været en katastrofal oplevelse, som ikke kan klare al vores data, og jeg står nu tæt på et skifte tilbage til Hetzner, på en mere optimal/skrædersyet løsning. Men der var lidt problemer med Hetzner fra tid til anden, og generelt ikke den ønskede hastighed. Optimering skulle dog, efter sigende, løse dette, men efter at have læst om dårlige erfaringer her på siden, vil jeg gerne høre fra hvad folk vil anbefale. Vi er nok en af Danmarks største sider mht. data, med millioner af daglige updates der skal falde på sekundet. Kun et par tusinde daglige besøgende, men det bliver snart mangedoblet. Vil du fraråde Hetzner til et meget krævende site? Og hvad vil du istedet anbefale? Desværre er økonomien stram, så jeg har ikke råd til løsninger over 2-3000 / md. Men vil stadig gerne høre hvad det/de bedste valg er. På forhånd tak! |
Hej Asger
Har du/I overvejet at gå cloud?
Jeg er selv i gang med at flytte et trafikkeret website over på Microsoft Azure.
Jeg har selv brugt www.coreix.net igennem længere tid til forskellige virksomheder. De er ikke billige, men det virker - har aldrig haft driftsmæssige problemer og de har ret fine anmeldelser rundt omkring.
Et billigere alternativ er ovh.co.uk - har ikke brugt dem før, men skal bruge en billig server til en mindre projekt.