Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nødvendigheder for at starte international webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

først og fremmest, tilgiv mit indlæg, der muligvis er manglende på det ene eller det andet. det er trods alt mit førset indlæg! 

og så har jeg faktisk ingen erfaring inden for opstarting af virksomheder, eller webshops. det tætteste ville være en youtube kanal!

anyways, jeg har en dejlig lyst til at starte en webshop, der vil sælge Digitale CD Keys for fremtidige spil, og andre forholdsvis "nye spil" inden for alle genre.

jeg vil ikke gå så meget ind på hvad jeg har af planer for dette projekt, da jeg ikke synes det er relevant (med mindre i synes det. som sagt jeg har ingen forstand på det her)

jeg har kigget lidt rundt, både efter leverandører, regler og nødvendigheder for at starte sådan en webshop.

det jeg er nået frem til er;

1. Registrering af Virksomhed

2. Registering af en og specifik skat (kan ikke huske navnet, men har det et og andet sted)

3. finde en løsning på at starte en hjemmeside

Jeg har sådan på fornemmelsen at jeg mangler minimum 5 ting, relateret til registrering af div. ting, og ting man skal have gjort inden man starter op.

kan i prøve og skrive et svar med hvad der er nødvendigt? muligvis nærmest som en huskeliste!

MVH

Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46695
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:22

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:58

Hej Christian

Her er et link som kan hjælpe...jeg har brugt dem og det er gratis :-)

http://startvaekst.dk/vhhr.dk

Sonita

Ps. jeg er også ny og har heller ikke skrevet før :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)