Jeg har tænkt mig at starte egen cafe, men har desværre ikke så mange mønter, men stedet er helt perfekt og jeg er overbevidst om at det vil blive til en god virksomhed:))))) Hvorda skal jeg overbevise banken, og hvilke materialer vil banken se? please help meee
De vil formentlig i hvert fald gerne se budgetter og forretningsplan. Dertil vil din egen bank nok også vurdere ud fra din privatøkonomi, da de forventer at virksomheden ville bære samme præg af fornuft eller overtræk.
Jeg ændrede lige overskriften til noget som gav lidt mening (før: hjææææælp!!!!! Amino medlemmer!) og som folk kan se om de kan hjælpe uden at gå ind i indlæget.
ja god ide med den ændrede overskrift- Nå men du kan læse her om at FÅ EN GOD START I BANKEN som går ind på hvilket materiale man skal være klar med. Jeg vil sige, at Café og ikke selv ha penge med - er en vanskelig sag at bankfinansiere - test evt investorer - måske nogen i loalområdet vil være med - men læs linket som i alle fald giver lidt ide om hvad banken tænker og hvad du skal ha af materiale
god vind med det
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER