Hej Amino Jeg vil gerne starte mit eget tøjmærke. Jeg går på handelsskole, så jeg ved at det kræver meget arbejde at starte sit eget. Vi har brug for et program til, at designe vores tøj i. Vi har mange gode ideer, men vi ville gerne kunne få dem ned på computeren, Er der nogle der har erfaringer med, at købe T-shirts uden labels, blanke cap og huer mv. i kina eller andre lande hvor det er billigt. |
medens i venter på svar kan I også tænke lidt over selskabsform. Vil du starte alene i personlig virksomhed, med din makker som I/S eller vil i starte i selskabsform
Under alle omstændigheder vil I så skulle moms OG importregistreres for at kunne købe i Asien til videresalg. De der har de bedste leverandører i asien vil næppe fortælle en ny konkurrent hvor de køber billigst, men der er masser af leverandører, og en del starter via Alibaba hjemmesiden, som dog dels kan indeholde mange kopivarer - dels også kan ha uærlige leverandører så ikke noget med store bank overførsler
Her om IMPORTREGISTRERING og her lidt BASALT OM IMPORT OG TOLD Det kan i jo studere lidt medens i venter på øvrige svar - det administrative skal ikke være en hindring, men sæt jer godt ind i det
vh