Jeg mangler et nemt, overskueligt og hvis der er, gratis, bogføringssystem som jeg kan anvende til min bogføring istedet for fx. at lave mit eget i excel.
Har i nogen erfaring eller nogle gode råd til nogle systemer jeg kan hente, bruge, anvende osv. ja?
gratis - www.dinero.dk som er aminos bud - gratis op til 1 mio i omsætning . eller winfinans small business mini som jeg personligt finder mindre intuitivt(/let end Dinero
49 kr om måneden - WEBREGNSKAB ONLINE og vistnok 99 kr om måneden - et program en del unge i alle fald er glade for BILLYSBILLING
Så er der jo lidt at teste - de har alle gratis test periode
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg er helt enig med John Hannover vedr. Dinero, som er et gratis regnskabsprogram indtil du har 1 mio. i omsætning, dette er det eneste gratis program jeg kender til, ellers findes der en masse andre regnskabsprogrammer, men de koster som regel en månedlig licens fra 100 kr. og opad.
Nu ved jeg ikke hvor mange bilag osv. du vil få, men prøv at starte med Dinero - Hvis du så på et senere tidspunkt skulle få brug for gode råd, eller decideret bogføringshjælp (kan jo være du kommer til at sælge en masse), så kan du altid kontakte mig (via Topvirk). Vi udfører mange bogføringsopgaver for mindre- til mellemstore virksomheder til en rimelig pris.
Hej -jeg følger lige med her. Er også igang med at stille noget på benene og har kigget lidt på Xena som er gratis for en bruger. Men de mangler magento integ. før det er topaktuelt for mit vedkomne.
Vi bruger BillysBilling og er meget glade for det.
Der er én irriterende detalje, men det er ved at blive ordnet. BillysBilling har IKKE integration med Bluegarden (gamle Multidata) endnu, hvorfor du skal bogføre løn manuelt. Lidt irriterende, men jeg har talt med support og der bliver i øjeblikket forhandlet med Bluegarden, så den lille forhindring er snart overstået.