Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk knaldtilbud - fordi vi har nået vintertiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, 

dagene bliver mørkere og det betyder, at jeg har en time mere om dagen (ment på den måde, at jeg ikke skal så meget andet, når der er mørkt ;-), jeg skal have fyldt med spændende oversættelses- og skriveopgaver.

Tilbud på oversættelse:

Ved oversættelserne kan jeg hjælpe med dansk-tyske opgaver (eller den anden vej rundt) - i enkelte tilfælde kan engelske tekster til tysk også komme på tale. 

Pris: 0,50 krone eksklusiv moms per ord. 

Undtagelser: Forretningsbetingelser, kontrakter og lignende juridiske dokumenter, der kræver lidt ekstra tid til oversættelserne. 

Tilbud på tekstforfatning på tysk: 

0,20 krone eksklusiv moms per ord. 

Jeg har mulighed for at skrive egne tekster, hvis du bare har emnet omkring dette. Ellers er der selvfølgelig også mulighed for at give mig strukturen på artiklen, som jeg så løst skriver til dig. 

Rettelse/gennemlæsning af dine tyske tekster:

Kommer lidt an på teksten. Tag fat på mig og jeg giver dig en pris på dine tekster/hjemmesider

Referencer: 

Oversættelse af quickpay.net til tysk. 

Oversættelse af onlinebooq.dk til onlinebooq.de.

Oversættelse af reklamekunst.dk (tysk side kommer snart). 

Og mange flere: www.gogermany.dk/referencer

Tilbuddet til oversættelserne og tekstforfatning gælder i præcis en uge og lukker dermed mandag den 4/11-13 klokken 20:44. Jeg styrer tilbuddene efter først-til-mølle princippet. 

Kontakt mig ved enten at skrive til mig her på Amino, ved at skrive til kontakt(a)gogermany.dk eller ved at bruge kontaktformularen på www.gogermany.dk/kontakt - jeg glæder mig til at høre fra jer!

Lars, GoGermany.dk

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 12:05

Der er i flere tilfælde blevet spurgt til oversættelse af engelsk til tysk - og som skrevet i første indlæg er det muligt. Bare ikke tysk til engelsk. 

Og fra svensk/norsk til tysk kan vi snakke om det, hvis det er nemme tekster.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:22

Hej Lars,

Har du nogen erfaringer med at lave Meta title, keywords og descriptions?

Vi har nemlig en tysk prissammenligningsside og overvejer om vi kunne få lidt mere organisk trafik, hvis vi fik implementeret ovenstående på alle vores kategorier.

Siden der er tale om er: www.WiseBuy.de

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 13:41

Hej Michael, 

ja det har jeg erfaring med. Jeg vil ikke betegne mig som SEO nørd, men jeg har styr på de basale ting, vil jeg mene. 

Vil du gøre mig en tjeneste og skrive til min mail eller herinde til mig? kontakt(a)gogermany.dk.

Vi skrives ved :-)

Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)