Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad driver din virksomhed? Vil gerne vide hvad amino brugerne benytter deres energi på :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Det er lidt svært at danne mig et overblik over hvilke virksomheder som amino brugerne driver. Jeg synes derfor det kunne være interessant at høre hvilke virksomheder i forskellige driver og hvad i i så fald sælger?

Jeg selv er for nyligt lige blevet fundet af SDTI og er i opstarts fasen af min nye virksomhed Vuuh Group ApS, hvorfra vi har gang i et nyt og spændende e-koncept. Vi er placeret i Aarhus C, hvorfra de næste måneder er ren udvikling uden fritid :)

Håber i vil være lidt med og forklare lidt om jeres virksomheder, for det er kun yderst interessant at vide hvad andre brugere man debattere med, har deres fingre i!

Mvh.

Steffen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at jeg driver 2 butikker: TEKST og SALGSmile

Tekst- jeg skriver tekster til din virksomhed

Salg- jeg sælger for dig eller træner dig til at blive bedre sælger - eller opbygger et sælgernetværk for dig

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har et lille foretagende hvor jeg konsulterer med programmering, men det var kun en slags start og er så småt i gang med at udfase freelancingen. Med tiden vil jeg skabe web services, som kan hjælpe danskerne og eventuelt folkene rundt omkring i verden.

Hvilket så leder mig til mit mest interessante foretagende, som lige nu er i en slags beta version: Just-speak, hvor vi forbinder foredragsholdere med deres kunder, samt udbyder online foredrag (eller dét kommer vi i alt fald til).  

Spændende indlæg! :)  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hjælper andre virksomheder med at øge deres tilgængelighed og dermed deres omsætning.
Det lyder farlig fint, men faktisk dækker det over noget så enkelt som telefonpasning.
Simpel service, stor effekt.
Vi har ca 50 forskellige brancher repræsenteret i vores kundekartotek og det er alt fra små enkeltmandsvirksomheder til større firmaer.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra København
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Diversa Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi hjælper offentlige og private virksomheder med at sikre digital tilgængelighed.

Vi identificerer hvilke barrierer der er på hjemmesider og apps, for fx. mennesker med forskellige typer af handicaps m.m.

Fx. er der et hav af webshops, hvor blinde og svagsynede ikke kan gennemføre købsflowet.

Vi har en video her, der fortæller lidt mere om det.

http://www.diversa.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Fra  DialogDesigneren Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt navn! 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to grene i min virksomhed. Dels Billigt Speak hvor jeg leverer, ja, billigt speak (indtaling af telefonsvarere, små reklamefilm, e-learning-videoer m.m.), dels Uforklarbar hvor jeg sælger bøger, guidede meditationer og meditations-cd'er med Hemi-Sync og faciliterer udforskning af bevidsthed på weekendworkshops. Det første er skidesjovt, det andet er det jeg sådan virkelig brænder for. Men her på Amino er der ikke ret mange der efterspørger bevidsthedsrejser, så her er jeg vist mest kendt som hende der kan speake. ;-)

~
Anja 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerede nu dukker flere virksomheder op som jeg ikke havde spottet herinde. Det er jo super spændende lige at få et indblik i andres virksomheder!

Håber flere vil fortsætte med at skrive hvad de arbejder med :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - den kopierede til to indlæg - derfor har jeg fjernet teksten i dette. Sorry admins.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffenM:

Det er jo super spændende lige at få et indblik i andres virksomheder!

Håber flere vil fortsætte med at skrive hvad de arbejder med :)

ENIG Yes

Har 2 forretninger under opstart. En grossistvirksomhed med egne opfindelser indenfor babysikkerhed vi arbejder på at få ud på intl. plan samt en webshop der sideløbende skal sælge min egne produkter. Jeg produktudvikler selv, og har allerede 5-6 nye opfindelser på tegnebrættet. Min mission er at sikre børn mod fald fra puslepladser, men også at skabe flere arbejdspladser og udvikle mig indenfor virksomhedsdrift. 

Tak for interessen :)

Mvh Sue

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)