Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-amok

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En SÅ minimalistisk side KAN godt fungere - det kræver dog at logoet spiller 100% - hvilket jeg med mine professionelle øjne ikke vurderer, det har potentialet, men det er ikke helt gennemført nok.

Hvis du har lyst vil jeg gerne give dig et tilbud på at forbedre logoet - det skal ikke koste dig alverdens da udgangspunktet og hele den tidskrævende idéface jo ér overstået.

Kontakt mig på BB@byunik.com hvis det kunne have din interesse :-)

Her kan du se et logo jeg tidligere har lavet, lidt i samme stil som dit:

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 19:36

Hej Niels,

Jeg kan da sagtens give dig et par gode pointers til markedsføring da jeg også selv finder dit produkt rigtigt spændende.

Kan du sende mig lidt historik på hvad du allerede har gjort indtil nu, hvilke resultater det har haft osv. gerne til info@49brands.com (du har slået private beskeder fra) så kan jeg prøve at kigge på det imorgen og eventuelt komme med forslag til forbedringer / andre ideer. (Selvfølgelig uden det skal koste dig noget :) 

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 19:40

Bertil Boisen:

En SÅ minimalistisk side KAN godt fungere - det kræver dog at logoet spiller 100% - hvilket jeg med mine professionelle øjne ikke vurderer, det har potentialet, men det er ikke helt gennemført nok.

Der er jeg helt uenig. Logoet er absolut perfekt som det er. Det er individuelt, eksklusivt, minimalistisk i sig selv og fungerer, som man kan se, rigtig godt på tryk.

I "mine professionelle øjne" synes jeg tilmed at logoet passer godt til den hjemmeside. Det holder tråden helt igennem.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 19:41

Jeg valgte Shopify da det umiddelbart virkede bedst da jeg startede hjemmesiden for efterhånden et halvt år siden.

Jeg er glad for du også tror der er potientiale - det tror jeg også! Jeg mangler bare det sidste finish...

Da jeg fik mit CVR nummer var det faktisk også med henblik på at få aftale med nets, og en ordentlig måde at betale på. Men så kom jeg fra det. Og pt er der ikke mega mange kunder og det kan være en kombi af ingen nets-aftale, manglende info om mig og min webshop, manglende billeder osv...

Vil du anbefale andre platformer, som passer min webshop bedre?

Niels

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 19:58

Der er heldigvis også andre og billigere løsninger end en Nets aftale :)

Det at have udelukkende et Dankort er vist efterhånden forbi, idag har alle som regel et VISA+Dankort. Det vil sige at man egentlig kan nøjes med at finde en udbyder til VISA+MasterCard. 

Jeg synes at hvis du er tilfreds med Shopify så er der ingen større grund til at ændre den. De eneste forskelle der kunne være lidt anderledes i et andet system ville være købsprocessen for kunden. For dit kundeantal + produktantal er der egentlig ingen grund til at skalere over i f.eks. en Magento-løsning. Tvært imod.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

49Brands:

Bertil Boisen:

Der er jeg helt uenig. Logoet er absolut perfekt som det er. Det er individuelt, eksklusivt, minimalistisk i sig selv og fungerer, som man kan se, rigtig godt på tryk.

I "mine professionelle øjne" synes jeg tilmed at logoet passer godt til den hjemmeside. Det holder tråden helt igennem.

Nu ved jeg ikke hvilken baggrund du har, men grunden til at jeg skrev "mine professionelle øjne" er netop at det faktisk er et fint logo. - Det er bare ikke fint nok til at trække en så minimalistisk webshop op.
Du har al ret til at være uenig, men faktum er at der er nogle helt basale regler som ikke er overholdt i det logo.
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels.

Der er massere af muligheder for at forbedre din konvertering, og øge antallet af besøgende til din hjemmeside.

Hvis det var mig ville jeg få de store billeder væk fra forsiden, og få noget mere tekst ind der forklarer om hvad Bjerreleather er, og så have en liste over nogen af dine produkter sammen med CTA.

Dit website skifter meget mellem engelsk og dansk, sørg for at holde det på ét sprog, og få en indløsningsaftale som minimum med Visa & Mastercard.

Dine titles er ikke særlig godt optimeret, og derudover er de allesammen på engelsk. Prøv at lav en søgning på google på:

site:bjerreleather.com

Ville du klikke på nogen af linksne? 

Derudover har jeg svært ved at se hvilke keywords du forsøger at ranke på, har du lavet en keyword analyse? 

Alt held og lykke med webshoppen!

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 12:24
Hej! Tak for svar!
Sagen er at jeg er ret grøn i forhold til det tekniske bag en hjemmeside, så bare det du siger keyword analyse er jeg stået af. Jeg vil være mere end glad for at få noget hjælp på disse punkter... Sådan som hvordan jeg får flere besøgende, at Google ranker mig højt osv. Det bliver jeg simpelthen nødt til at få hjælp fra udefra. Tak for svaret!

// Niels Bjerre
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:50

Hej Niels,

Jeg ved flere af vores sælgere på www.Yah.dk generer mange ekstrasalg ved at have deres produkter på vores gratis auktionsside.

Måske det også ville give ekstra salg til dig?

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 19:14
Hej,

Når det så er auktion, betyder det så rent faktisk at folk byder, og ikke køber til den almindelige faste pris?

Niels
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)