Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-amok

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en hjemmesiden, hvor jeg sælger håndlavede læderprodukter - Bjerreleather.com. Det er umiddelbart en lillevirksomhed so far, men vil gerne booste det i forhold til mit salg. Omsatte for omkring 35.000 sidste år og vil gerne lidt længere op, selvom det stadig er i en mere eller mindre startface.

Hvordan får jeg min side frem på nettet og hvor skal der investeres for at få den ud til de rigtige mennesker?

Håber nogen kan hjælpe! Er helt ny i dette forum. TAK Geeked

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 17:26

Hej Niels,

Det er umiddelbart et fint minimalistisk design du har på din webshop, på den anden side er den lige en tand for tom. Dit focus skal helt sikkert være på en masse flotte fotos af dine produkter og gerne hvor de er i brug.

Der mangler uden tvivl flere produkter på forsiden end blot det ene.

Din about og kontaktside er derudover også lidt tom. Jeg tror selvom jeg havde en reel interesse i dine produkter ville visse aspekter af hjemmesiden afholde mig fra at bestille en. Mest fordi jeg ikke er sikker på om det er en reel webshop eller ej, udelukkende pga manglende informationer / produkter.

At kontaktemailen er en gmail adresse øger naturligvis heller ikke troværdigheden. :)

Derudover vil jeg sige at dine produkter ser super fede ud og virker til at være af høj kvalitet! Lidt mere focus på hjemmesiden hvis det er din primære salgskanal og så kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle blive en meget større success næste år!

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 17:39

Hej igen,

Jeg har lige søgt efter et par eksempler hvor man virkelig kan se hvor godt et par gode produktbilleder kan være med til at sælge et produkt der umiddelbart ser lidt kedelig ud for sig selv på en hvid baggrund.

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Draw-iPhone-Case-Heritage-02.jpg?17727

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Draw-iPhone-Case-Heritage-05.jpg?17727

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Draw-iPhone-Case-Heritage-06.jpg?17727

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Mighty-Phone-Wallet-Smoke-09.jpg?17727

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Mighty-Phone-Wallet-Smoke-02.jpg?17727

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Mighty-Phone-Wallet-Smoke-03.jpg?17727

Efter at bedømme fra de billeder du har på din shop, er dine produkter i samme gode kvalitet og jeg tror virkeligt det ville gøre en forskel at se dem i lignende "photoshoots". 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:41

Hej Niels.

Få din webshop på www.ShopNyt.dk ganske gratis.

Du skal blot maile link + en kort beskrivelse til kr@shopnyt.dk så lægger jeg shoppen ind for dig.

Mvh. ShopNyt

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 17:49

Et par eksempler på markedsføring kunne være at tage kontakt til et par forskellige gadget-magaziner/websider og spørge om de ville anmelde dit produkt. Du skal selvfølgelig derefter sende et sample-produkt afsted til anmeldelse som ville være din eneste omkostning. Til gengæld vil en anmeldelse nå ud til langt flere mennesker, end hvad du får hos facebook annoncer/google-kliks for samme pris :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 19:13

Hej!

Tusinde tak for den fede feedback! Jeg tror du har meget ret, problemet er jeg ikke helt ved hvad jeg skal skrive om, men det må jeg søge mig til og måske få inspiration fra andre lignende sider. 

Billederne har du måske ret i mangler lidt power, i form af nogle nye mere "aktive" billeder - at du sammenligner med HardGraft kan jeg heller ikke konkurrere med ;) De absolut fedeste produkter til dato!

Men mange tak!!! Jeg arbejder på sagen!

Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 19:22

... ps. Har du ideer til magasiner/websider jeg kan kontakte? Værdsætter din hjælp!

// Niels Bjerre

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:27

Jeg studser lidt over, at al tekst er på engelsk - men priser i dkk - jeg tror de engelske tekster og menupunkter skræmmer mange danskere væk - og de danske kroner skræmmer udlændinge væk - hvis du satser på et større marked end Danmark, så lav en side, hvor man kan vælge sprog og valuta alt efter hvor man bor.

Og så synes jeg dine tekster er ekstremt korte - alt for korte.

Tilmeldt 13. Oct 13
Fra  49Brands Skrevet kl. 19:31

Hej Niels,

HardGraft er selvfølgelig i deres egen klasse her, men dermed sagt tror jeg sagtens du kan fremvise dine produkter i samme niveau som dem og derved skabe en større købslyst til de folk der ankommer på din side.

Har man først en iPhone / iPad, plejer det at være et tegn på man har et vis rådighedsbeløb som sagtens kunne investeres i det rigtige accessory dertil.

Er der nogen bestemt grund til du har valgt en Shopify løsning til din webshop?
Jeg kan også se at du kun tager imod betalinger via Paypal - Går ud fra det er for at spare omkostninger, i forhold til at få en nets-aftale etc?

Spørgsmålet er selvfølgelig hvor meget du sparer hvis du går glip af xx kunder som ville have købt dit produkt men blot ikke havde en Paypal konto eller ville tage sig tid til at gå igennem den process. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak, kan godt se hvad du mener.

Jeg tror jeg laver det hele om til dansk, og hvis det udvikler sig må jeg satse på at udvide det til engelsk og forskellige muligheder kunden kan vælge. 

Og så lave tekst/pris i samme sprog/valuta ;-)

Jeg er grøn i faget, men vil gerne give det en skalle og evt få julesalget med! Men længere beskrivelser... yes...

//Niels

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)