Hej! Jeg har en hjemmesiden, hvor jeg sælger håndlavede læderprodukter - Bjerreleather.com. Det er umiddelbart en lillevirksomhed so far, men vil gerne booste det i forhold til mit salg. Omsatte for omkring 35.000 sidste år og vil gerne lidt længere op, selvom det stadig er i en mere eller mindre startface. Hvordan får jeg min side frem på nettet og hvor skal der investeres for at få den ud til de rigtige mennesker? Håber nogen kan hjælpe! Er helt ny i dette forum. TAK |
Hej Niels,
Det er umiddelbart et fint minimalistisk design du har på din webshop, på den anden side er den lige en tand for tom. Dit focus skal helt sikkert være på en masse flotte fotos af dine produkter og gerne hvor de er i brug.
Der mangler uden tvivl flere produkter på forsiden end blot det ene.
Din about og kontaktside er derudover også lidt tom. Jeg tror selvom jeg havde en reel interesse i dine produkter ville visse aspekter af hjemmesiden afholde mig fra at bestille en. Mest fordi jeg ikke er sikker på om det er en reel webshop eller ej, udelukkende pga manglende informationer / produkter.
At kontaktemailen er en gmail adresse øger naturligvis heller ikke troværdigheden. :)
Derudover vil jeg sige at dine produkter ser super fede ud og virker til at være af høj kvalitet! Lidt mere focus på hjemmesiden hvis det er din primære salgskanal og så kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle blive en meget større success næste år!