Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyet jakkesæt - en skræddersyet løsning på nettet. Ris og ros.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

For ca. 5 måneder siden fik jeg en ide, der kort og godt gik ud på at sælge skræddersyet jakkesæt, hvor basen var internettet men med et stort fokus på fysisk markedsføring/ salg til virksomheder face to face. Siden er der sket meget og 1 oktober åbnede jeg så min hjemmeside for salg, hvorfor jeg har brug for jeres hjælp! 

Jeg søger simpelthen al den ris og ros jeg kan få vedr. min hjemmeside www.suitsyou.dk? Mine fremtidlige mål er at gøre hjemmesiden til den førende destination for manden, hvor der vil være artikler, guides mm. om den moderne mand og hvordan vi klær os, samtidig med at der skal være fokus på salg. 

SuitsYou har således også en afdeling i Norge, som køres af to af mine partnere, hvor vi ligeledes har egen fabrik i Pakistan med 25 lønnede ansatte, som gør det muligt for dig som kunde, at få lige det du ønsker. Prisen skal således ikke sætte grænsen, det skal din fantasi :-) (til trods for vi dog sælger til et af markedets laveste priser). 

Ps. dette eventyr skal understreges som værende en lærerig process, i det jeg er i gang med mit bachelorstudie på Aarhus Universitet.

På forhånd tusind tak!

Mvh

Jacob 

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Rigtig fin hjemmeside, som ikke er alt for forvirrende. Den er dejlig enkel.

Nu surfer jeg på en ipad og her ser siden ikke helt responsive ud.
Det er ca. 2/3 dele af skærmen der bliver fyldt.

Derudover skulle i måske overveje nogle bedre produktbilleder. Det kan give mere salg. Kontakt gerne et firma, som arbejder med fashion.

Jeres størrelsesguide kunne være meget kortere og mere sjov, at se. Lige nu er den meget kedelig og egentlig virker lang.

Jeg tror i vil miste flest kunder pga. Besværet med at måle. Mit forslag ville være at finde en kort nem og sjov løsning.

Vi har bl.a lavet denne video animation for en webshop::
http://zoomco.dk/portfolio/video-animation-af-sko-storrelser/

Lyd og stemme er mindst ligeså vigtig.

I checkout kunne i overveje at ændre kuponkode til Gavekort, nogle kunder kan godt finde på at søge efter kuponkoder og aldrig vende tilbage til siden igen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)